intel, microsoft, gpu xe

Intel și Microsoft adaugă suport grafic la Gears Tactics

Intel și Microsoft și-au dat mâna pentru a optimiza cel mai recent titlu al lui Coalition, Gears Tactics, pentru platforma PC, oferind suport pentru viitoarele sale GPU Xe. Împreună cu suportul pentru GPU-urile sale, Intel a anunțat primul său driver grafic public, care este disponibil pentru descărcare direct de pe pagina sa oficială.

Intel și Microsoft lucrează împreună pentru a optimiza Gears Tactics pentru arhitectura GPU Xe Next-Gen – Primele drivere publice de grafică Intel sunt și ele lansate

Dezvoltat de studiourile The Coalition și Splash Damage, Gears Tactics este cel mai recent titlu din franciza Gears, care a fost lansat pentru platforma PC. Este un joc de strategie turn-based și se concentrează pe extinderea Gears lore prin introducerea de noi mecanici de joc. Intel a anunțat cel mai recent driver grafic care este complet optimizat pentru Gears Tactics și, de asemenea, XCOM: Chimera Squad, care este un alt joc de strategie turn-based.

intel, microsoft, gpu xe

Referințe

Gears Tactics si XCOM: Chimera Squad verificate pe grafică Intel Iris Plus sau superior.

intel, microsoft, gpu xe, gears tactics

Driverele Intel Graphics DCH sunt acum deblocate ca să puteți face upgrade la liber între driverele OEM și driverele grafice generice de la Intel din Download Center. Pur și simplu folosiți executabilul și bucurați-vă de actualizarea platformelor voastre Intel 6th gen sau superioare, și nu vă faceți griji pentru personalizările OEM – rămân acolo cu fiecare actualizare și OEM-urile pot menține personalizări separat prin actualizările de la Windows. De asemenea, driverele Intel și driverele de suport vor fi deblocate începând cu 28 aprilie 2020.

Probleme rezolvate
  • Crash-uri intermitente văzute în DOOM: Eternal (Vulkan), The Surge 2 (Vulkan), Spark AR Studio pe procesoare Intel Core de la a 6-a generație în sus.
  • Black Desert Online pica la încărcare pe procesoarele Intel Core de generație a 10-a cu grafică Intel Iris Plus.
  • Mici anomalii grafice au fost observate în Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (Vulkan), pe procesoarele Intel Core din a 10-a generație cu grafică Intel Iris Plus.
  • Culoarea displayului a fost observată atunci când se schimba Saturația în Intel Graphics Command Center pe procesoarele Intel Core din a 10-a generație cu grafică Intel Iris Plus.
  • Fișiere corupte observate, urmate de TDR în timp ce încercați să maximizați și să minimizați conținutul din aplicația Power DVD.
Probleme cunoscute
  • Crash-uri intermitente în Red Dead Redemption 2 (Vulkan), BeamNG.drive, One Piece Pirate Warriors 4, Star Control: Origins, Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint (Vulkan), Metro Exodus (DX12) și în timpul lansării Sony Catalyst Production Suite.
  • Mici anomalii grafice descoperite în Battlefield V (DX12) și Zombie Army 4: Dead War (Vulkan).

Următoarea este o listă a tuturor configurațiilor hardware cu suport în cel mai recent driver:

intel, microsoft, gpu xe

Microsoft afirmă că au lucrat cu Intel pentru a optimiza în mod specific jocul pentru arhitectura grafică Xe-LP de generație viitoare, care va fi prezentată în procesoarele Tiger Lake lansate la jumătatea anului 2020. Este dezvăluit că jocul va suporta Variable Rate Shading (VRS), Async Compute îmbunătățit și mai multă optimizare care s-ar traduce în performanțe fantastice pe arhitectura grafică Intel Xe viitoare.

S-a oferit suport pentru o gamă largă de specificații pentru PC, The Coalition lucrând cu Intel la optimizări specifice. Două funcții care oferă îmbunătățiri de performanță sunt explicate mai jos.

Variable Rate Shading

Variable Rate Shading(sau VRS), este o tehnică relativ nouă. Este folosit pentru a regla numărul de pixeli afectat de un pixel shader, care este un fragment de cod care rulează pe fiecare pixel randat pe ecran.

Cu VRS, pixelii din jur pot fi, de asemenea, afectați de un pixel shader, ceea ce duce la o muncă mai ușoară în general pentru GPU. Lucrând cu Intel, această setare a fost creată pentru a îmbunătăți performanța fără a face o modificare extrem de vizibilă la calitatea imaginii.

Async Compute

Async Compute este o metodă de a executa sarcinile grafice în paralel. Lucrând cu Intel, această setare a fost extinsă dintr-o implementare similară în Gears 5 pentru a suporta mai multe sarcini de lucru în paralel pe diferite tipuri de hardware.

Aceasta este cu siguranță o veste excelentă în ceea ce privește programul de dezvoltare Intel GPU & Graphics. Vom vedea prima implementare a acestor drivere la jumătatea anului 2020.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: