intel, microsoft, gpu xe

Intel și Microsoft adaugă suport grafic la Gears Tactics

Intel și Microsoft și-au dat mâna pentru a optimiza cel mai recent titlu al lui Coalition, Gears Tactics, pentru platforma PC, oferind suport pentru viitoarele sale GPU Xe. Împreună cu suportul pentru GPU-urile sale, Intel a anunțat primul său driver grafic public, care este disponibil pentru descărcare direct de pe pagina sa oficială.

Intel și Microsoft lucrează împreună pentru a optimiza Gears Tactics pentru arhitectura GPU Xe Next-Gen – Primele drivere publice de grafică Intel sunt și ele lansate

Dezvoltat de studiourile The Coalition și Splash Damage, Gears Tactics este cel mai recent titlu din franciza Gears, care a fost lansat pentru platforma PC. Este un joc de strategie turn-based și se concentrează pe extinderea Gears lore prin introducerea de noi mecanici de joc. Intel a anunțat cel mai recent driver grafic care este complet optimizat pentru Gears Tactics și, de asemenea, XCOM: Chimera Squad, care este un alt joc de strategie turn-based.

intel, microsoft, gpu xe

Referințe

Gears Tactics si XCOM: Chimera Squad verificate pe grafică Intel Iris Plus sau superior.

intel, microsoft, gpu xe, gears tactics

Driverele Intel Graphics DCH sunt acum deblocate ca să puteți face upgrade la liber între driverele OEM și driverele grafice generice de la Intel din Download Center. Pur și simplu folosiți executabilul și bucurați-vă de actualizarea platformelor voastre Intel 6th gen sau superioare, și nu vă faceți griji pentru personalizările OEM – rămân acolo cu fiecare actualizare și OEM-urile pot menține personalizări separat prin actualizările de la Windows. De asemenea, driverele Intel și driverele de suport vor fi deblocate începând cu 28 aprilie 2020.

Probleme rezolvate
  • Crash-uri intermitente văzute în DOOM: Eternal (Vulkan), The Surge 2 (Vulkan), Spark AR Studio pe procesoare Intel Core de la a 6-a generație în sus.
  • Black Desert Online pica la încărcare pe procesoarele Intel Core de generație a 10-a cu grafică Intel Iris Plus.
  • Mici anomalii grafice au fost observate în Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (Vulkan), pe procesoarele Intel Core din a 10-a generație cu grafică Intel Iris Plus.
  • Culoarea displayului a fost observată atunci când se schimba Saturația în Intel Graphics Command Center pe procesoarele Intel Core din a 10-a generație cu grafică Intel Iris Plus.
  • Fișiere corupte observate, urmate de TDR în timp ce încercați să maximizați și să minimizați conținutul din aplicația Power DVD.
Probleme cunoscute
  • Crash-uri intermitente în Red Dead Redemption 2 (Vulkan), BeamNG.drive, One Piece Pirate Warriors 4, Star Control: Origins, Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint (Vulkan), Metro Exodus (DX12) și în timpul lansării Sony Catalyst Production Suite.
  • Mici anomalii grafice descoperite în Battlefield V (DX12) și Zombie Army 4: Dead War (Vulkan).

Următoarea este o listă a tuturor configurațiilor hardware cu suport în cel mai recent driver:

intel, microsoft, gpu xe

Microsoft afirmă că au lucrat cu Intel pentru a optimiza în mod specific jocul pentru arhitectura grafică Xe-LP de generație viitoare, care va fi prezentată în procesoarele Tiger Lake lansate la jumătatea anului 2020. Este dezvăluit că jocul va suporta Variable Rate Shading (VRS), Async Compute îmbunătățit și mai multă optimizare care s-ar traduce în performanțe fantastice pe arhitectura grafică Intel Xe viitoare.

S-a oferit suport pentru o gamă largă de specificații pentru PC, The Coalition lucrând cu Intel la optimizări specifice. Două funcții care oferă îmbunătățiri de performanță sunt explicate mai jos.

Variable Rate Shading

Variable Rate Shading(sau VRS), este o tehnică relativ nouă. Este folosit pentru a regla numărul de pixeli afectat de un pixel shader, care este un fragment de cod care rulează pe fiecare pixel randat pe ecran.

Cu VRS, pixelii din jur pot fi, de asemenea, afectați de un pixel shader, ceea ce duce la o muncă mai ușoară în general pentru GPU. Lucrând cu Intel, această setare a fost creată pentru a îmbunătăți performanța fără a face o modificare extrem de vizibilă la calitatea imaginii.

Async Compute

Async Compute este o metodă de a executa sarcinile grafice în paralel. Lucrând cu Intel, această setare a fost extinsă dintr-o implementare similară în Gears 5 pentru a suporta mai multe sarcini de lucru în paralel pe diferite tipuri de hardware.

Aceasta este cu siguranță o veste excelentă în ceea ce privește programul de dezvoltare Intel GPU & Graphics. Vom vedea prima implementare a acestor drivere la jumătatea anului 2020.

%d blogeri au apreciat: