ford mustang mach 1

Faceți cunoștință cu noul Ford Mustang Mach 1 varianta 2021

Arată excelent, dar ne-ar fi plăcut dacă Ford păstra aspectul clasic.

Atunci când produci un vehicul precum Mustang de atâta timp cât a făcut-o Ford, trebuie să ațâți entuziasmul din când în când cu o ediție specială. Jeep pare să o facă aproape lunar. Dar, cu siguranță, e de mare ajutor când are în spate 60 de ani de moștenire din care să-și tragă seva, iar apoi (vorbim de ultimii cinci ani) după GT350, GT500 și Bullitt, este timpul pentru un nou Mustang Mach 1.

Să începem cu V8. Ca și în cazul lui Bullitt, motorul Coyote de la Ford este ridicat la 480 CP de la 460, în timp ce cuplul rămâne la 570 n-m. Se pare că zvonurile cu privire la apropierea de cei 526 CP ai GT350 au fost, din păcate, exagerate. Motorul respectiv este conectat fie la o transmisie Tremec cu șase trepte cu schimbător de cursă scurtă sau pe automată cu 10 trepte de la Ford. Un diferențial autoblocant împarte puterea la roțile din spate.

Mach 1 primește piese de la GT350, inclusiv galeria de admisie, adaptorul filtrului de ulei și coolerul de ulei de motor, crescând capacitatea de răcire a uleiului cu 50%. Mai primește și un nou capăt frontal cu un grilaj 3D profund, spre deosebire de cel de suprafață de pe GT, precum și noi admisii de aer pentru noile schimbătoare de căldură. Această bară de protecție este echipată, de asemenea, cu eboșe în care se pot pune faruri de ceață, însă pe cele rotunde nu le primiți din fabrică.

„Presupunem că proprietarii Mustang își vor face treaba cu acele locașuri”, a declarat Jim Owens, șeful de marketing Mustang.

 

Ford spune că va fi cel mai bun Mustang de 5.0 litri în linie dreaptă… și, de asemenea, cel mai bun la viraje. Pentru aceasta, Mach 1 obține o calibrare mai rigidă a direcției, bare și arcuri mai rigide, precum și un nou tune-up pentru ultima versiune a suspensiei sale MagneRide reglabilă. Mustangul Mach 1 de bază obține roți de 9,5 inci lățime în față și roți de 10 inci lățime în spate, ambele purtând anvelope Michelin Pilot Sport 4S. Mașinile cu Handling Package (divizor frontal de forță superioare de tracțiune, noi forme ale aripilor față, un spoiler basculant cu o clapeta Gurney și patele dorsale provenite de la GT500) au roți de 10,5 inci și 11 inci lățime cu Michelin Pilot Sport Anvelope Cup 2 la toate cele patru roți. Acest Handling Pack este oferit doar pentru varianta manuală de șase trepte.

Cu noul front end și spoiler, Mach 1 este cu 22% mai lăsat din punct de vedere aerodinamic decât GT cu Performance Pack 1. Ford susține că procentul sare la 150 atunci când Handling Pack este luat în considerare. Ar trebui să fie extra stabil la viteze mari, deși, pentru aceasta, va trebui să urcăm la volan pentru a afla. De asemenea, vine cu un nou prag care se extinde cu 20 de centimetri mai departe în spate decât pe un Mustang GT. Și acesta crește aerodinamicitatea, dar și ajută la răcirea frânelor din spate.

Mach 1 va veni în 10 culori și designuri de două roți, pe care le puteți vedea în imaginile de mai sus. Suntem în mod evident parțiali în ceea ce privește roțile în cinci spițe, în stil magnum, deși am dori să le vedem pe celelalte limitându-se la echipamentele GT standard. Întreaga capotă nu este în negru, deși ar fi trebuit; prezintă doar o dungă neagră cu o culoare accentuată – roșu, alb sau portocaliu – pe la margine. De asemenea, nu are căptușeli manuale de tapiserie pe capotă sau capotă rabatabilă; „Era o opțiune pe atunci!” Ford ne spune sus și tare. Țevile de eșapament cuadruple de 4.5 inci completează aspectul părții din spate.

Accentele gri magnetice cu un luciu atenuat joacă un rol proeminent în interior și în exterior. Iar interiorul dispune de un nou panou de instrumente „dark spindrift”, care este o abordare mai modernă al acelui finisaj invers-metalic pe care le-am văzut anterior. Scaunele negre de abanos aduc culoarea accentului în cusăturile din cabină, în timp ce alte modificări interioare includ noi căptușeli pentru uși, un splash screen îmbunătățit de 12,3 inci, un schimbător de viteze cu bilă albă și un ecuson gravat care afișează numărul șasiului.

ford mustang mach 1

Vorbind despre aceasta, Ford spune că Mach 1 va fi o ediție limitată, afirmând un „volum relativ redus”, deși compania a refuzat să spună cât de mult. În ceea ce privește prețul, nu știm încă, dar Bullitt a ajuns la 47.590 USD, pornind de la un Mustang GT Premium și Performance Pack 1 și o evacuare activă. Acesta a ajuns la aproximativ 44 mii USD, împreună cu câteva opțiuni în plus. Dar pe undeva trebuie să existe un preț exact.

Vom încheia spunând așa: o versiune hardcore cu opțiuni mai puține ar putea fi mai de dorit. Și încă ceva, ace de capotă și negru mai plat, ca să completăm.

Ford Mustang Mach 1 varianta 2021 iese la vânzare în primăvara anului 2021.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: