skoda karoq

Skoda își reface gama SUV Karoq

Skoda accentuează linia SUV Karoq cu un halou sport și mai multe aspecte premium.

Skoda și-a revizuit gama de SUV-uri de dimensiuni medii Karoq cu o linie cu două variante cu aspect nou, care înlătură cea mai ieftină versiune entry-level, dar adaugă un nou flagship sportiv de înaltă performanță.

skoda karoq

Cu varianta manuală de 110.990 USD, 110TSI întreruptă pentru 2020, cel mai accesibil Karoq este acum automobilul cu opt trepte 110TSI, care continuă cu tracțiune pe față și cu putere turbo pe benzină, dar la un preț de pornire ușor crescut de 32.990 USD.

Karoq 140TSI

Vestea cea mare este, însă, sosirea unei noi linii 140TSI Sportline care se alătură liniei Karoq, aducând performanță de 2,0 litri turbo pe benzină, tracțiune integrală și un boost la nivelul standard al echipamentelor pentru 39.990 de dolari.

skoda karoq

Este prima dată când tracțiunea integrală a fost prezentată în oferta SUV de mărime medie a lui Skoda și reprezintă renașterea modelului în urma unei recepții a intrării sale australiene în 2018.

Cu o linie Karoq cu aspecte premium, susținută de un portofoliu Skoda în creștere, care se bazează tot mai mult pe mediul SUV, această lansare soft nu va fi repetată, a spus directorul Skoda Australia, Michael Irmer.

„Cum 2020 va fi primul an în care Skoda Australia va vinde mai multe SUV-uri decât mașinile de pasageri, se cade ca acum să existe două Karoq simple și deștepte”, a spus el.

Momentul exact australian este încă de confirmat, dar linia Kamiq se va adăuga și mai mult la avansul SUV cu o ofertă compactă în linie, plasând Karoq între el și Kodiaq.

Karoq 110TSI

În timp ce rețeta generală Karoq 110TSI pare identică cu versiunea din 2018, versiunea entry-level a suferit o revizuire semnificativă a sistemului de rulare.

Precedentul de 1,5 litri pe patru cilindri a fost redus la 1,4 litri și automatul său cu șapte trepte cu dublu ambreiaj a fost schimbat cu un automat „tradițional” de tip convertor cuplu cu opt trepte.

Cifrele de putere și cuplu pe 110kW și 250Nm sunt neschimbate, în ciuda capacității mai mici și a transmisiei mai avansate, dar noua combinație este de așteptat să fie mai eficientă decât cea anterioară.

Economia oficială de combustibil este evaluată la 6,6 litri la 100 km, ceea ce reprezintă o creștere față de precedentul 110TSI, deși ultima cifră este calculată folosind noul test WLTP, care a fost introdusă de la prima sosire a lui Karoq.

Estetic, versiunea 2020 este imperceptibilă față de modelul din 2018, în afară de noul boot badging care afișează marca Skoda pe toată lățimea trapei haionului său.

skoda karoq

Dar în interior este o altă poveste, în care actualizarea tehnologiei este titrată de Active Information Display, care aruncă clusterul de instrumente mecanice în favoarea unui ecran complet digital și personalizabil.

O consolă centrală de informații și divertisment completează noul tablou cu un ecran tactil Bolero de 8,0 inci. Acesta oferă atât Android Auto, cât și conectivitatea Apple CarPlay, un sistem de sunet cu opt difuzoare și controale vocale.

Poate fi crescut opțional la 9.2 inci.

skoda karoq

Clienții lui 110TSI care nu sunt mulțumiți de specificația standard pot face upgrade la Travel Pack, Tech Pack sau pachetul Premium, fiecare costând aproximativ 4000 USD în funcție de zona de îmbunătățire necesară.

Este mai atletic

Noul flagship 140TSI rulează în vestimentația sa activă Sportline, care afișează jante Vega de 19 inci, faruri cu LED-uri complete, ferestre cu nuanțe și un kit complet pentru caroserie, cu elemente de lumină de culoare pentru corp.

Sub capotă, 140TSI are un motor pe benzină turbo cu patru cilindri de 2,0 litri, care pompează 140kW și 320Nm cuplu la toate cele patru roți prin intermediul sistemului său de tracțiune integrală. Spre deosebire de 110TSI, mai sportivul Karoq are un automobil cu dublu ambreiaj cu șapte viteze.

skoda karoq

Skoda nu a furnizat încă cifre de performanță, inclusiv pentru accelerația de la zero la 100 km/h sau viteza maximă pentru nici o variantă. Consumul de combustibil combinat prin metoda de evaluare WLTP este evaluat la 6,9 litri la 100 km.

Intrând în 140TSI, găsim scaune sport în întregime, tapițate în piele normală și piele întoarsă sintetice, evidențiate prin cusături argintii, și există un volan din piele sport cu trei spițe cu palete pentru schimbător de viteze.

Această variantă Karoq cu halou obține un selector de drive mode ca standard pentru a comuta între opțiunile de condiții meteorologice economice, sportive și nefavorabile, dar numai 110TSI primește sistemul de scaune din spate inteligent Varioflex care poate fi îndepărtată complet, sporind volumul pentru bagaje la 1810 litri.

skoda karoq

Spațiul maxim de încărcare al 140TSI este 1605 litri, cu scaunele sale din spate sport, care pot fi pliate, dar nu și îndepărtate.

Ambele variante ale modelului Karoq reiau caracteristicile inteligente de comoditate și practice, pentru care compania devine rapid renumită, incluzând o lumină de pornire care se dublează cu o lanternă LED detașabilă, suporturi pentru tablete/telefoane, o podea reversibilă a portbagajului, umbrelă ascunsă sub fața pasagerului. cârlige de scaun și de alte numeroase locații, spații cubice și opțiuni de depozitare.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: