web analytics

Review ZTE nubia Music – Telefon de buget dedicat celor care ascultă muzică

Parteneri

Observând acest telefon, în special partea din spate, este evident că acesta este destinat adolescenților sau tinerilor care își doresc un prim smartphone ce vine cu un plus de farmec muzical. Este important de menționat că muzica este doar un acompaniament pentru dispozitiv, nu o parte esențială a acestuia. Deși Nubia a depus eforturi considerabile pentru a crea această impresie, nu este chiar așa (vom discuta mai detaliat acest aspect ulterior).

Culorile de pe partea din spate și difuzorul care imită un disc de vinil adaugă o notă tinerescă și festivă, subliniind că acesta este un telefon cu accent pe muzică. Difuzorul are un logo DTS alb translucid, cu un LED dedesubt care își schimbă culoarea în timpul redării muzicii, oferind un efect vizual plăcut.

Pe partea dreaptă a telefonului se găsesc butoanele de pornire și volum; de remarcat este detaliul roșu de pe butonul de pornire, care adaugă un plus de stil. Partea stângă găzduiește slotul pentru cartela SIM și microSD. În partea superioară, telefonul dispune de o mufă dublă de 3,5 mm, permițând conectarea simultană a două perechi de căști (care sunt incluse în pachet). Partea inferioară a telefonului include microfonul și conectorul USB-C pentru încărcare.

Nubia Music este un telefon proiectat să pară mai sofisticat decât este în realitate. Chiar și atunci când îl ții în mână, nu dă impresia unui telefon entry-level, cu excepția șasiului, care dezvăluie un material mai puțin costisitor comparativ cu restul telefonului.

Dat fiind prețul, nu mă așteptam să găsesc un panou OLED, astfel că ecranul IPS LCD al Nubia Music este conform așteptărilor. Dimensiunea de 6,6 inci este standard în zilele noastre. Conținutul afișat arată bine și este suficient de luminos. Alegerea acestui tip de ecran a fost evidentă pentru a menține costurile scăzute, și în acest sens, Nubia a reușit. Totuși, aș fi preferat să plătesc puțin mai mult pentru un ecran OLED. Dar cel puțin are un refresh la 90Hz, imaginea fiind mai fluidă.

Ecranul Nubia Music își îndeplinește rolul. Nu este cel mai bun ecran pe care îl vei găsi pe un telefon, dar nici cel mai slab. Și trebuie să vă spun că acest telefon are un preț de 750 LEI (https://www.emag.ro/telefon-mobil-zte-nubia-music-dual-sim-128gb-4gb-ram-edition-collection-pop-art-z2353/pd/D1TP9JYBM/), în momentul publicării acestui review.

Având în vedere slujba mea, am nevoie de un telefon care să poată face față tuturor sarcinilor zilnice, și pot spune că Nubia Music are câteva caracteristici remarcabile. Deși poate nu este cel mai potrivit pentru toate cerințele mele, acesta are câteva atuuri importante.

Un aspect notabil este sistemul audio DTS integrat în telefon. Difuzorul de pe spate oferă o experiență plăcută, reușind să surprindă esența sunetului surround. Căștile incluse permit utilizatorilor să se bucure de calitatea sunetului DTS, iar software-ul dedicat adaugă un plus de valoare.

Promisiunea producătorului de a crește volumul cu 600% se referă la o tranziție impresionantă de la volumul minim la cel maxim, oferind o experiență audio bogată și puternică. Software-ul DTS se dovedește util, fiind integrat eficient în setările telefonului și contribuind la îmbunătățirea calității sunetului. Nubia Music oferă o experiență audio excelentă datorită tehnologiei DTS, făcând din acest telefon o alegere bună pentru cei care apreciază un sunet de calitate.

Acest telefon este echipat cu un acumulator de 5000 mAh, ceea ce este destul de standard în zilele noastre și ar trebui să fie suficient pentru o zi întreagă de utilizare. În timpul testelor mele, am fost surprins de procesorul Unisoc SC9863A, care oferă o performanță impresionantă și se descurcă bine cu aplicațiile audio, făcând ca experiența de ascultare să fie foarte plăcută.

Pentru a evalua capacitățile audio, am lăsat telefonul pornit și fără cartelă SIM, concentrându-mă pe testarea aplicației Spotify. Telefonul, complet încărcat și în stare de inactivitate, a permis redarea muzicii pentru câteva ore fără nicio intervenție.

Chiar și după ce l-am lăsat inactiv, bateria a rezistat bine, demonstrând eficiența gestionării energetice a procesorului Unisoc. Faptul că telefonul a consumat resurse energetice chiar și în absența unei cartele SIM sugerează că acesta este optimizat pentru a oferi performanțe bune în diverse condiții.

Surprinzător, secțiunea fotografiei a fost cea care m-a impresionat cel mai mult la Nubia Music. Deși fotografiile nu sunt spectaculoase, ele depășesc așteptările inițiale, după cum puteți observa în imaginile care însoțesc această secțiune.

Evident, nu ne putem aștepta la calitatea unui iPhone 15 Pro Max, dar colorimetria este decentă, mai ales atunci când este activat modul HDR, care îmbunătățește considerabil culorile. Fără acest mod, fotografiile ar putea fi mai puțin vibrante, dar totuși acceptabile. Definiția camerelor este destul de bună, oferind rezultate clare.

Fotografiile macro, realizate cu acest telefon, au fost surprinzător de reușite. Deși niciunul dintre obiectivele Nubia Music nu este specializat pentru fotografii foarte apropiate, acestea reușesc să capteze detalii fine, demonstrând că telefonul se descurcă bine cu resursele disponibile. În ciuda performanței solide a camerelor, am întâmpinat unele dificultăți tehnice. Au existat momente în care camera nu răspundea imediat sau aplicația foto necesita repornire. Totuși, aceste mici întârzieri nu au afectat în mod semnificativ calitatea generală a fotografiilor.

Pot recomanda acest telefon pentru anumite utilizări. Nubia Music are o serie de caracteristici interesante, care îl fac potrivit pentru adolescenții în căutarea primului lor smartphone, în special datorită accentului pus pe experiența muzicală. Efortul de a crea un telefon axat pe tineri și muzică este evident. Difuzorul de pe spate și tehnologia DTS oferă o experiență audio plăcută, iar designul său atractiv este perfect pentru cei care apreciază estetica și sunetul de calitate. Telefonul se descurcă bine în redarea muzicii, oferind un sunet clar și puternic.

Este de remarcat că Nubia Music reușește să îmbine funcții dedicate audiofililor cu un hardware accesibil, oferind o soluție atractivă pentru utilizatorii care nu sunt dispuși să cheltuiască mult. Acest telefon oferă o experiență muzicală satisfăcătoare și reușește să se remarce prin designul său inovator.

Utilizarea Nubia Music poate fi o experiență plăcută, în special pentru cei care caută un telefon accesibil cu un accent pe muzică și design tineresc. Brandul a reușit să ofere un produs care atrage atenția și care își găsește locul într-o piață competitivă. Comparativ cu alte dispozitive similare, Nubia Music oferă o valoare bună pentru prețul său, fiind o opțiune demnă de luat în considerare pentru tinerii utilizatori.