rockstar games, gta 6

Povestea GTA 6 poate fi gata, dar lansarea?

Povestea jocului GTA 6 este aparent finalizată, dacă ne-am putea încrede într-un zvon venit din interiorul companiei.

Chris ‘Liberty93’ de la Rockstar Mag (un site din Franța) susține că povestea pentru Grand Theft Auto 6 a fost încheiată înainte de plecarea scriitorului principal, Dan Houser, și că următoarea versiune GTA va avea încă „sufletul”  jocului tipic Rockstar.

Deși povestea finală ar putea sugera că o dată a lansării pentru GTA 6 este aproape, Chris a subliniat că au avut de făcut multe modificări în povestea Red Dead Redemption 2 în timpul dezvoltării acestuia din urmă, în ciuda faptului că a fost „finalizat”  în 2012.

„Încă se făceau modificări pe la finele lui 2017, la început de 2018 și multe mici detalii au fost modificate”, a explicat Chris.

Dar mai așteptăm..

După ce Red Dead Redemption 2 și-a croit drum spre platformele PC anul trecut, fanii au așteptat cu nerăbdare următorul mare blockbuster al lui Rockstar, care va fi aproape sigur GTA 6. S-a speculat că jocul va fi anunțat în martie, dar acele speranțe au dispărut rapid, iar luna a trecut fără nici un zvonuleț de la Rockstar.

S-a raportat, de asemenea, că GTA 6 se află în primele etape ale dezvoltării, după ce Kotaku a obținut un e-mail intern de la directorul executiv al Rockstar, Jennifer Kolbe, care a prezentat planul studioului de a scurta așteptările și orele lungi de lucru mergând înainte cu proiectul. Compania a lucrat la foc continuu în timpul dezvoltării Read Dead Redemption 2, iar angajații au trebuit să lucreze ore îndelungate pentru a respecta termenele.

Vom vedea vreun GTA 6 în curând, totuși? Mai există o bucățică de speranță că jocul va fi lansat anul acesta, dar va trebui să așteptăm până vom auzi ceva oficial de la Rockstar înainte să știm sigur.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: