Oricât de mult mi-a plăcut Starfield, există un aspect care nu mi se pare deosebit de justificabil, și anume faptul că niciunul dintre marile orașe nu are hărți de teren, ci doar pictograme plutitoare într-o mare de neant, fără niciun context.
Aș fi putut înțelege să nu existe hărți topografice pe „dalele” generate aleatoriu pe planete. Mă întreb, de asemenea, dacă nu cumva aceasta a fost o tentativă retrogradă de „explorare” în interiorul orașelor, încurajând oamenii să hoinărească. Dar, în jurul minutului 25 în care încercam să găsesc biroul imobiliar din New Atlantis, da, sunt de acord, e rău.
Cu toate acestea, fanii au sărit în mod natural pe partea de sus a acestui lucru cât mai repede posibil, iar Starfield DB a creat niște hărți interactive foarte bune care vă ajută să vă arătați A) peisajul general al orașului (nu aveam nicio idee despre cum arată locuri precum New Atlantis și Neon) și B) magazinele individuale și punctele de interes și chiar persoanele importante cu care trebuie să vorbiți.
Iată Akila City, cel care mă face să mă gândesc „serios, nu puteau să facă o hartă normală pentru asta” mai mult decât oricare altul:
Aici este Neon, care nu este ușor de parcurs fără o grămadă de ecrane de încărcare. Habar nu aveam că este în esență o linie dreaptă pe care o traversezi:
Iată Cydonia, baza minieră de pe Marte, care ilustrează una dintre provocările de aici, deoarece această hartă a trebuit să fie verticală, pe o parte, din cauza tuturor nivelurilor sale:
Leave a Review