Google se angajează să colaboreze cu autoritatea de reglementare din Marea Britanie cu privire la planul de a renunța la cookie-urile din browser

Inițiativa "privacy sandbox" a gigantului tehnologic va elimina treptat cookie-urile terților din Chrome.

Parteneri

MSI

Autoritatea britanică de reglementare a concurenței va avea un cuvânt de spus în planul Google de a elimina treptat cookie-urile de la terți din Chrome. Vineri, Autoritatea pentru concurență și piețe a declarat că analizează mai multe angajamente ale Google menite să garanteze că eforturile sale în materie de confidențialitate pe internet nu vor împiedica concurența pe piețele de publicitate digitală.

Anul trecut, Google a declarat că va elimina treptat cookie-urile terților, mici fragmente de cod care permit agențiilor de publicitate să urmărească istoricul utilizatorilor pe internet. Măsura face parte din eforturile gigantului în domeniul căutărilor de a crea un sandbox de confidențialitate, care este conceput pentru a permite editorilor să direcționeze anunțurile în funcție de interesele oamenilor fără a încălca confidențialitatea.

Angajamentele luate de Google includ o mai mare transparență în ceea ce privește termenele, limite privind modul în care Google va utiliza datele individuale ale utilizatorilor pentru reclame și o promisiune de a nu acorda un tratament preferențial propriilor sale produse sau site-uri publicitare. Dacă vor fi acceptate de CMA, angajamentele vor deveni obligatorii din punct de vedere juridic, a precizat autoritatea.

%d blogeri au apreciat: