dirt 5

DIRT 5 întârzie până la începutul lui noiembrie 2020

Versiunile de ultimă generație sunt încă în curs anul acesta.

Pe contul oficial de Twitter pentru DIRT 5 apare că jocul se află în faza de dezvoltare la Codemasters și va avea o lansare un pic mai târzie decât cea preconizată pe 16 octombrie, și anume pe 6 noiembrie a. c. Jocul se va lansa pe Xbox Series X și pe PlayStation 5 mai târziu, în acest an, în timp ce utilizatorii Google Stadia vor trebui să aștepte până la începutul anului viitor. Mai jos avem declarația oficială.

Salutare tuturor,

Data lansării pentru DIRT 5 pe Xbox One, PlayStation 4 și PC s-a mutat acum pe 6 noiembrie 2020, cu acces timpuriu pentru jucătorii de Amplified Edition începând cu 3 noiembrie.

Jocul este încă de lansat pe Xbox Series X și PlayStation 5 la sfârșitul acestui an, urmat de lansarea pe Google Stadia la începutul anului 2021.

Știu, e nasol. Dar serios acum, nu putem mulțumi suficient tuturor pentru susținere și entuziasm față de DIRT 5, de când a fost dezvăluit în mai. Feedback-ul pozitiv pe care l-am primit de la sesiunile de previzualizare practice ne-a uimit și pe noi. Linia de start este acum puțin mai îndepărtată, dar este încă foarte în vedere.

Nu uitați: oricine deține DIRT 5 pe console de generație curentă va avea în continuare dreptul la versiunea relevantă optimizată pentru următoarea generație, atunci când se lansează, gratuit.

Mai multe știri DIRT 5 și un gameplay nou se apropie de acum până în noiembrie. Pregătiți-vă pentru primele imagini cu mașinile și locațiile noi, lista finală a mașinilor, mai multe detalii despre funcțiile de ultimă generație și o dezvăluire completă a funcțiilor multiplayer ale DIRT 5. Rămâneți cu noi, abia am început. Mulțumesc din nou.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: