web analytics

Dezvoltatorul Baldur’s Gate 3 s-a temut de scorurile scăzute ale recenziilor din cauza bug-urilor

Parteneri

Vorbind pentru canalul de YouTube Dungeons & Dragons, Swen Vincke, CEO-ul Larian Studios, a recunoscut că dezvoltatorii s-au temut de unele scoruri scăzute pentru Baldur’s Gate 3 din cauza unor potențiale bug-uri întâlnite de recenzenți. Acest lucru explică de ce codurile de recenzie au fost trimise doar cu câteva zile înainte de lansarea pe PC.

Eram îngrijorați că vor da șase din zece, șapte din zece. Va fi un bug, se va întâmpla ceva, se va strica, se va strica, toată lumea îl va urî. Așa că asta a fost mentalitatea noastră, știind că conținutul era bun, dar ne era frică de asta. Acesta a fost lucrul care ne-a speriat cel mai mult, pentru că este un joc foarte mare, așa că știm că anumite lucruri pot merge prost, deși jocul găsește de obicei o cale de a se așeza din nou pe picioarele sale.

Așadar, nu ne așteptam să meargă atât de bine. Adică, nu ne așteptam ca jucătorii să reacționeze atât de puternic la el. Dar cred că singurul lucru pe care îl știm este că toți cei care au jucat Baldur’s Gate 3 au avut o poveste diferită și cred că acesta este cel mai important lucru. Când oamenii au început să vorbească despre asta, cu toții și-au dat seama că aventura mea este diferită de aventura ta, ceea ce este așa cum ar trebui să fie, nu-i așa? Și astfel, cred că acest lucru a fost foarte important pentru el și mă bucur că oamenii apreciază Baldur’s Gate 3 așa cum este, pentru că am depus foarte mult efort în el.

Adevărul este că jocul are destul de multe bug-uri, deși Larian a lucrat în mod constant la remedierea lor prin mai multe hotfix-uri și actualizări. Ultimul patch a încercat să îmbunătățească performanțele dezamăgitoare ale jocului în Actul 3, deși la orizont se întrevăd și mai multe îmbunătățiri, potrivit directorului de publicare al Larian, Michael Douse.

În ciuda unor neajunsuri tehnice, Baldur’s Gate 3 a câștigat inimile și mințile multor jucători, inclusiv ale criticilor. Larian nu a împărtășit încă cifrele oficiale de vânzări, dar ambasada belgiană a declarat că jocul a vândut peste 5,2 milioane de unități (inclusiv accesul timpuriu) numai pe Steam până în urmă cu trei săptămâni, fără a pune la socoteală GOG sau versiunea pentru PlayStation 5 recent lansată. Având în vedere că versiunea pentru Xbox este de asemenea planificată să fie lansată mai târziu în acest an, vânzările vor fi, fără îndoială, mai mult decât sănătoase pentru studio.

%d blogeri au apreciat: