web analytics

CEO-ul Sony vrea ca ecosistemul PlayStation să se extindă în teritoriile PC, AI și Cloud

Parteneri

Kenichiro Yoshida – președintele, președintele și directorul executiv al Sony Group Corporation – a fost invitat la sfârșitul anului trecut la videocastul Good Company al Norges Bank Investment Management. Agențiile de știri au preluat cu greu câteva informații interesante din interviul din noiembrie 2023 – șeful Sony a mai discutat despre ambițiile diviziei sale de jocuri în trecutul recent, dar (gazda) Nicolai Tangen a reușit să scoată o imagine mai clară a ambițiilor PlayStation pentru viitor. Yoshida-san are o viziune atotcuprinzătoare pentru marcă: “Pe scurt, va fi omniprezent oriunde există informatică, utilizatorii vor putea să joace jocurile lor preferate fără probleme, jucătorii vor putea găsi un loc de joacă în diferite spații, în timp ce PlayStation va rămâne produsul nostru de bază, vom extinde experiențele de joc pe PC, mobil și cloud.” Jucătorii de pe platforma PC trebuie să aștepte aproximativ doi-trei ani pentru ca titlurile exclusive PlayStation să se desprindă de la originile consolelor de casă – este încurajator să auzim că un număr mai mare de conversii ar putea fi în curs de realizare .

Discuția s-a mutat asupra serviciilor de abonament pentru jocuri – un subiect de discuție fierbinte în ultima vreme – Yoshida părea să fie mulțumit de modul normal de operare al companiei sale: “Ei bine, noi avem un model de afaceri pe bază de abonament. În același timp, oamenii joacă, de obicei, câte un singur joc, așa că un tip “all-you-can-eat” de multe jocuri poate să nu fie atât de valoros în comparație cu serviciile de streaming video. Am cam echilibrat un fel de serviciu hibrid pe PlayStation Network: abonament, precum și conținut plătit.” Microsoft este lider de piață cu serviciile sale Xbox și PC Game Pass, consolidate acum prin preluarea Activision Blizzard – CEO-ul Sony a rămas calm în ceea ce privește principalul rival al firmei sale: “O concurență sănătoasă este necesară pentru ca industria jocurilor să se dezvolte, iar la Sony credem că este important să oferim jucătorilor diferite opțiuni de joc, așa că ne vom continua eforturile pentru a realiza acest lucru.”

 

Poziția lui Yoshida cu privire la Inteligența Artificială a fost destul de echilibrată – este inevitabil ca tehnologia să fie integrată într-un grad mai mare la casele de dezvoltare PlayStation: “Convergența și calculul este o megatendință, iar inteligența artificială este, de asemenea, născută din calcul. Așadar, nu putem sta în calea tehnologiei, dar, în același timp, divertismentul este o afacere cu oameni… Conținutul care stă la baza divertismentului este generat de creatori și protejat prin drepturi de autor. Implicarea creatorilor este esențială. Prin urmare, Sony poziționează IA ca o tehnologie care sprijină creatorii și nu ar trebui să îi înlocuiască…Jocurile sunt programe de calculator, sunt realizate prin limbaje de programare. LLM (modele mari de limbaj) cu ajută la eficientizarea dezvoltării jocurilor, permițând creatorilor să se concentreze pe creatori să se concentreze mai mult pe creativitate.”

 

În descrierea videoclipului Norges Bank Investment Management se menționează: “Sony Goup Chair & CEO: Viitorul jocurilor, al muzicii, al inteligenței artificiale și al culturii japoneze-Kenichiro Yoshida este președinte și CEO al companiei japoneze Sony Group. În acest podcast, el oferă o perspectivă unică asupra uneia dintre cele mai creative companii din lume. Este CEO din 2018 și a avut un real succes! Cum încurajează el inovația, ce inovații ne putem aștepta să vedem în domeniul jocurilor, al muzicii și al divertismentului? Acordă-te!

“La sfârșitul anului 2022, deținerile fondului în Sony se ridicau la aproape 2 miliarde de dolari americani, sau puțin mai puțin de 17 miliarde de coroane norvegiene în moneda din 2022. Podcastul In Good Company face parte din Norges Bank Investment Management, un podcast despre investițiile noastre. Suntem transparenți în ceea ce privește modul în care este investit fondul. În acest podcast, pentru a obține o perspectivă mai profundă asupra companiilor în care este investit fondul.

CEO-ul nostru, Nicolai Tangen, are interviuri aprofundate cu liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Veți avea o perspectivă asupra principiilor lor de conducere, a strategiei companiei și a modului în care se raportează la un investitor mare ca noi. De asemenea, veți afla mai multe despre rolul nostru ca proprietar al companiilor.”

 

%d blogeri au apreciat: