assassin's creed valhalla, ubisoft

Assassin’s Creed Valhalla a fost dezvoltat de 15 studiouri

Assassin’s Creed Valhalla pare a fi un joc masiv, care aparent necesită un număr masiv de studiouri pentru a fi dezvoltat corect (să sperăm…).

La scurt timp după finalul valului cu dezvăluirile jocului, Ubisoft Montreal a confirmat pe Twitter că jocul a fost dezvoltat de 15 studiouri. Imaginea care însoțește anunțul este o versiune ușor diferită a aceleia văzută în multele dezvăluiri, oferindu-ne prima sugestie despre întoarcerea Hidden Blade.

Assassin’s Creed Valhalla nu a primit încă o dată de lansare, dar se pare că jocul este încă programat pentru o lansare în 2020, în ciuda faptului că Ubisoft a lansat anul acesta Watch Dogs Legions chiar în plină pandemie.

De asemenea, Schreier a adăugat faptul că pregătirea lansării a două pentru consolele next-gen le-ar putea face bine.

Assassin’s Creed Valhalla nu dezvăluie încă niciun detaliu real. Zvonurile distribuite în ultimele luni sugerează că jocul va fi masiv, cu multiple hărți setate pe Insulele Britanice, Irlanda și Scandinavia. Lupte navale din capitolele anterioare din serie va reveni, alături de mecanica jocului de rol, existentă în Assassin’s Creed Origins și Odyssey.

Titlul anterior din serie este Assassin’s Creed Odyssey, lansat în 2018 pe PC, PlayStation 4 și Xbox One.

Assassin’s Creed Valhalla primește un și nou trailer:

Vă vom dezvălui în curând data lansării jocului imediat ce va fi anunțat, așa că rămâneți la curent cu toate noutățile.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: