web analytics

AI Decoded: Explicăm DLSS 3.5 Ray Reconstruction alimentat de AI

Parteneri

Lumini, cameră, acțiune! AI Decoded explică DLSS 3.5 Ray Reconstruction alimentat de AI în blogul de săptămâna aceasta și cum acesta duce jocurile pe PC la un nou nivel.

Ray Tracing este o tehnică de randare care permite efecte de lumină realiste în cadrul unei scene. DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction duce totul un pas mai departe datorită inteligenței artificiale. Această tehnologie revoluționară înlocuiește metodele tradiționale cu o rețea neurală antrenată pe un supercomputer NVIDIA care livrează grafică incredibilă și performanță mai bună chiar și în cele mai solicitante jocuri și aplicații.

Acesta este doar începutul impactului inteligenței artificiale în gaming. DLSS 3.5 construiește pe avansurile AI:

 

  • Super Resolution: AI reconstruiește imagini la o fidelitate crescută de la o rezoluție mai scăzută, maximizând performanța fără a sacrifice din calitate.
  • Frame Generation: Prin utilizarea cadrelor din jur, AI prezice și generează noi cadre, sporind și mai mult performanța pentru o experiență cât mai fluidă.

Intră pe pagina de blog AI Decoded pentru mai multe detalii asupra acestui subiect și urmărește blogul săptămânal pentru cele mai noi update-uri și explicații legate de AI.