super mario 64, reshade, raytracing, dx12

A apărut Super Mario 64 portat pe pc cu DX12 și ReShade Raytracing

Parteneri

Super Mario 64 portat pe PC, neoficial, a fost prezentat de YouTuber-ul „Unreal” la începutul acestei săptămâni. Ceea ce face acest lucru deosebit de interesant este faptul că pare a fi portat nativ, adică nu folosește software de emulare Nintendo 64. De fapt, acest Super Mario 64 portat pe PC acceptă chiar API-ul Microsoft DirectX 12 și este compatibil cu raytraced global illumination shader (RTGI) al lui Pascal Gilcher, injectat prin ReShade.

În videoclipul de mai jos, YouTuber-ul experimentează cu RTGI, MXAO (făcut, de asemenea, de Pascal Gilcher), Screen Space Reflections și efecte de Advanced Depth of Field. Ca să nu mai spunem că, grafica jocului este îmbunătățită, deși rezultatul final este un pic ciudat, deoarece toate aspectele aparțin în mod clar unui joc care acum are aproape douăzeci și cinci de ani.

Dacă vreți să rulați acest Super Mario 64 portat pe PC la rezoluție nativă 4k, YouTuber-ul ne-a spus că poate să ruleze la 550 de cadre pe secundă, pe o configurație pentru PC i7 7700K și GTX 1080. Cu toate acestea, el a recomandat, de asemenea, limitarea la 30 de cadre pe secundă, probabil din cauza unor glitch-uri.

Super Mario 64 a fost lansat inițial în 1996 (deși Europa l-a obținut prin 1997) pentru consola Nintendo 64. A fost primul joc din serie care a prezentat un joc complet tridimensional, primul joc care a primit un scor perfect de la revista EDGE și cel mai vândut joc de pe consola Nintendo 64. Un clasic, pentru toate intențiile și scopurile, și unul de care ne putem bucura într-o formă și mai drăguță pe PC.

%d blogeri au apreciat: