super mario 64, reshade, raytracing, dx12

A apărut Super Mario 64 portat pe pc cu DX12 și ReShade Raytracing

Super Mario 64 portat pe PC, neoficial, a fost prezentat de YouTuber-ul „Unreal” la începutul acestei săptămâni. Ceea ce face acest lucru deosebit de interesant este faptul că pare a fi portat nativ, adică nu folosește software de emulare Nintendo 64. De fapt, acest Super Mario 64 portat pe PC acceptă chiar API-ul Microsoft DirectX 12 și este compatibil cu raytraced global illumination shader (RTGI) al lui Pascal Gilcher, injectat prin ReShade.

În videoclipul de mai jos, YouTuber-ul experimentează cu RTGI, MXAO (făcut, de asemenea, de Pascal Gilcher), Screen Space Reflections și efecte de Advanced Depth of Field. Ca să nu mai spunem că, grafica jocului este îmbunătățită, deși rezultatul final este un pic ciudat, deoarece toate aspectele aparțin în mod clar unui joc care acum are aproape douăzeci și cinci de ani.

Dacă vreți să rulați acest Super Mario 64 portat pe PC la rezoluție nativă 4k, YouTuber-ul ne-a spus că poate să ruleze la 550 de cadre pe secundă, pe o configurație pentru PC i7 7700K și GTX 1080. Cu toate acestea, el a recomandat, de asemenea, limitarea la 30 de cadre pe secundă, probabil din cauza unor glitch-uri.

Super Mario 64 a fost lansat inițial în 1996 (deși Europa l-a obținut prin 1997) pentru consola Nintendo 64. A fost primul joc din serie care a prezentat un joc complet tridimensional, primul joc care a primit un scor perfect de la revista EDGE și cel mai vândut joc de pe consola Nintendo 64. Un clasic, pentru toate intențiile și scopurile, și unul de care ne putem bucura într-o formă și mai drăguță pe PC.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: