web analytics

Un cumpărător primește un nou procesor Intel Core i9-13900K de la BestBuy fără siliciu!

Parteneri

Industria tehnologică a devenit cu adevărat ciudată în aceste zile, cu rapoarte despre hardware contrafăcut, cum ar fi procesoarele Intel, în creștere. HKEPC dezvăluie un alt caz de acest fel, în care un utilizator a cumpărat un procesor Intel Core i9-13900K, dar s-a dovedit a fi un cip fără siliciu.

Incidentele cu procesoare false au apărut deseori online, iar în cele mai multe cazuri, procesorul primit este un model mai inferior față de cel comandat inițial. Cu toate acestea, cel mai recent caz este cel mai unic găsit până acum, deoarece se pare că acest procesor Intel Core i9-13900K prezintă doar capacul respectiv și substratul, fără niciun siliciu propriu-zis în interior.

Imaginați-vă că așteptați să aveți în sfârșit ocazia de a exploata puterea celui mai rapid CPU Raptor Lake de la Intel, însă ceea ce primiți în schimb este un CPU gol în interior. O situație destul de dezamăgitoare, într-adevăr.

https://x.com/hkepcmedia/status/1704328495701389470?s=20

Publicația relatează că consumatorul a adus procesorul Intel Core 9-13900K de la Best Buy, iar aceasta este o ocazie rară, având în vedere că reputația pe care o are piața nu se potrivește cu incidentul „fals”. Potrivit HKPEC, procesorul nu a pornit, iar după procesul de diagnosticare, consumatorul a mers până la a dezobișnui efectiv procesorul. El a găsit atunci contururi de silicon negru pe IHS, iar CPU-ul era literalmente „gol” din interior.

Incidentul este extrem de dezamăgitor, având în vedere că nu se aștepta la așa ceva nici din partea Intel însăși, nici din partea sursei de vânzare cu amănuntul. Cu toate acestea, sursa reală a problemei este încă neverificată, prin urmare, nu putem comenta unde persistă de fapt problema. Acesta pare a fi un alt incident fie de „management defectuos” în cadrul lanțului de aprovizionare, fie un vânzător individual din cadrul platformei de vânzare cu amănuntul ar putea fi numit vinovat.

Pentru a preveni astfel de situații pe viitor, consumatorii ar trebui să ia măsuri adecvate, cea mai importantă fiind aceea de a cumpăra efectiv dintr-un magazin fizic și nu online. Acest lucru nu numai că va diminua șansele de a fi înșelat, dar vă va oferi mai multă fiabilitate în ceea ce privește garanțiile și asistența pentru clienți.