web analytics

YouTube introduce Handles pentru toate canalele pentru a simplifica totul

Parteneri

YouTube a anunțat astăzi un concept de social media destul de omniprezent, numit „handles”, iar această mișcare este menită să stimuleze aspectele comunitare ale platformei, precum și să îmbunătățească identificarea generală a creatorului sau a canalului.

În comparație cu numele canalelor, „handle-urile sunt „cu adevărat unice pentru fiecare canal, astfel încât creatorii să își poată stabili mai departe prezența distinctă și marca pe YouTube”. Ele vor apărea în mod proeminent pe paginile canalelor și pe Shorts și vor servi scopului de a fi „instantaneu și constant recognoscibile”.

YouTube face mai ușor pentru toată lumea să își găsească creatorii și să îi eticheteze

În afară de identificare și de branding, handle-urile vor permite, de asemenea, o mențiune mai simplă și mai rapidă în comentarii, în postările comunității, precum și în descrierile video.

De exemplu, creatorii pot fi strigați într-o mențiune în comentarii sau etichetați în titlul unei colaborări recente, ajutându-i să își sporească vizibilitatea și să ajungă la noi audiențe.

În ceea ce privește disponibilitatea, creatorii vor fi notificați „în cursul lunii următoare” atunci când aleg un handle. Canalele care au deja adrese URL personalizate vor avea în mod automat acel handle implicit. Cu toate acestea, „ei pot opta să schimbe handle-ul pentru canalul lor imediat ce apare notificarea din YouTube Studio”.

Între timp, va fi creat un URL corespunzător youtube.com/@[handle]:

Dacă un canal are deja un URL personalizat, nu este nevoie să actualizați linkurile: acestea vor fi redirecționate automat către noul URL bazat pe handle pentru a crea o prezență mai bună și mai unificată pentru creatori pe YouTube.

Din fericire, YouTube a avut amabilitatea de a posta o întrebare frecventă aici, iar platforma precizează, de asemenea, că implementarea va fi treptată. Procesul de selecție a handle-ului se bazează pe factori precum „prezența generală pe YouTube, numărul de abonați și dacă canalul este activ sau inactiv”.

Puteți citi totul despre noile handle-uri YouTube aici.