web analytics

YouTube este îngrijorat de faptul că Shorts ar putea, în cele din urmă, să ucidă conținutul său de lungă durată, afectând în cele din urmă situația financiară a companiei

YouTube Shorts este o modalitate excelentă de a omorî timpul. Sunt scurte și creează dependență și, de asemenea, oferă un conținut perspicace într-un mod în care videoclipurile de lungă durată nu o pot face. Chiar și platforma este de acord, deoarece, încă de la lansarea Shorts, YouTube a vorbit despre cum susține ideea de conținut video de formă scurtă și, deși ar putea fi excelent pentru utilizatori, un nou raport sugerează că, la nivel intern, platforma se teme că conținutul de formă scurtă ar putea ajunge să mănânce conținutul de formă lungă, ceea ce îi va afecta semnificativ afacerea.

Pe baza unui raport apărut recent, în cadrul unor întâlniri recente de strategie, personalul de rang înalt al YouTube a vorbit despre faptul că videoclipurile de lungă durată sunt în pericol și ar putea dispărea ca format în comparație cu Shorts. Deși acest lucru ar putea să nu fi fost o mare problemă, personalul de rang înalt este îngrijorat, deoarece conținutul de format lung generează mai multe venituri în comparație cu conținutul de format scurt. Această îngrijorare este susținută de fapte, deoarece creatorii au încetinit producția de conținut de lungă durată și se concentrează pe scurtmetraje pentru a răspunde mai bine cererii consumatorilor.

Această schimbare înseamnă că veniturile din reclame sunt afectate, deoarece videoclipurile mai lungi permit mai multă publicitate și au, de asemenea, o rată mai mare de clicuri pe reclame la site-urile de comerț electronic. Nu doar telespectatorii, ci chiar și agenții de publicitate favorizează încet-încet conținutul de formă scurtă pentru plasarea produselor, un motiv aparent fiind o rată de succes mai mare.

YouTube s-a confruntat cu o oarecare scădere a veniturilor din publicitate și, deși compania a mărit prețul pentru planul său Premium în SUA și a început să vină pentru ad blockers, este evident că Shorts reprezintă o amenințare pentru companie în ansamblu. Să nu uităm, conținutul de format scurt a fost introdus pentru a putea completa orice alt format, dar a devenit evident că telespectatorii și agenții de publicitate sunt acum mai mult în favoarea conținutului de format scurt, ceea ce îi obligă în cele din urmă pe creatori să facă acest conținut chiar dacă găsesc conținutul de format lung mai profitabil.

Sincer, YouTube Shorts este o inițiativă amuzantă și mă bucur de tot conținutul care ajunge la telespectatori, dar se pare că reprezintă și o amenințare pentru finanțe, iar acest lucru ar putea fi o mare problemă pentru companie. Nu putem decât să sperăm că firma găsește o modalitate de a atenua problema, sau această îngrijorare că conținutul de formă scurtă va mânca conținutul de formă lungă ar putea sfârși prin a deveni mult mai mare decât este în prezent. De asemenea, este evident că societatea nu poate ucide în totalitate conținutul de formă scurtă, așa că, indiferent care va fi următoarea mișcare, va trebui să funcționeze.