xbox live

Xbox Live va deveni serviciu gratuit după ce Microsoft va termina abonamentele anuale

Microsoft va putea înlocui Xbox Live cu Game Pass Ultimate.

Parteneri

MSI

Microsoft ar putea transforma Xbox Live într-un serviciu gratuit pentru prima dată din 2002. Compania a încetat să ofere abonamente de un an la serviciul său de jocuri online, lăsând doar un pachetul de trei luni. Acest lucru a condus la o mulțime de speculații că ar putea face serviciul să fie gratuit atunci când consola sa next-gen va fi lansată la sfârșitul acestui an.

Dezvoltarea vine pe măsură ce Microsoft investește mai mult în serviciul de abonament Game Pass Ultimate, anunțând recent că platforma sa de jocuri de streaming xCloud va fi inclusă fără costuri suplimentare. La 15 dolari pe lună, Game Pass Ultimate oferă acces la peste 100 de jocuri, iar abonații vor putea juca jocuri pe consolă, computer desktop și mobil (deocamdată, doar pe Android).

Abonamentele pentru jocuri sunt de viitor

Nu ar exista niciun motiv bun pentru a vă abona la Xbox Live Gold prin Game Pass Ultimate, care costă cu 5 dolari mai mult pe lună și include acces la Xbox Live. Microsoft vede clar abonamentele la jocuri ca fiind viitorul pentru Xbox și nu motivul nu ne surprinde: dacă doriți să continuați să jucați, trebuie să continuați să plătiți. Microsoft ar câștiga mulți bani dacă ar putea trece Xbox-ul la un model în stil Netflix, prin care dezvoltă o listă mare de titluri, iar oamenii si-ar reînnoi abonamentele în fiecare lună.

Serviciul de streaming de jocuri Google Stadia a dezamăgit în mare măsură cu un mic catalog de jocuri indie, în mare parte, și lansări de titluri deja disponibile pe alte platforme. Sony are un serviciu similar numit PlayStation Now, care este un concurent mai apropiat de Microsoft, deoarece are acces și la gama de jocuri AAA existente de la Sony. Are totuși mai puține titluri decât Xbox Game Pass.

Microsoft își repară greșelile

Microsoft s-a străduit să concureze cu Sony când a lansat Xbox One în 2013, deoarece a încercat să facă prea multe lucruri simultan și nu s-a concentrat suficient pe jocuri (a costat și mai mult decât PS4). Compania pare să înțeleagă mesajul cu generația următoare, întrucât și-a transmis cea mai mare parte a mesajului în timpul lansării Xbox Series X pe discuțiile despre jocuri. Popularitatea pe piață a consolei din seria X este prevăzută să scadă în perioada vacanțelor… chiar alături de PS5.

%d blogeri au apreciat: