WhatsApp a fost o aplicație gratuită de când ne știm. Desigur, există unele funcții plătite, dar pentru majoritatea aplicației în sine, utilizarea acesteia este complet gratuită, iar toate funcțiile sunt, de asemenea, gratuite. De asemenea, aplicația este complet lipsită de reclame. Cu toate acestea, acest lucru se va schimba în viitor, deoarece compania a confirmat acum că ar putea exista reclame plasate în cadrul aplicației în viitor, dar, din fericire, acestea nu vor fi în inbox sau în chat-uri.
Cathcart a declarat: „Nu credem că acesta este modelul potrivit. Oamenii, atunci când își deschid căsuța de primire, nu vor să vadă publicitate”, în același timp, el nu a negat complet ideea ca WhatsApp să aibă reclame pentru început. De fapt, el a menționat că Canalele publice, precum și Status, ar putea afișa în cele din urmă reclame, ceea ce are sens. Cathcart a vorbit, de asemenea, despre faptul că ar putea exista și alte modalități de monetizare a aplicației, cum ar fi ca oamenii să plătească pentru a se alătura unui canal, o caracteristică pe care am văzut-o deja pe alte aplicații.
De asemenea, este important de știut că, deși WhatsApp personal este complet gratuit, una dintre cele mai mari surse de venit se întâmplă din WhatsApp Business API. Acest API permite companiilor mici și mari să aibă acces la o mulțime de instrumente specializate și, pentru cei care se întreabă, generează venituri de 10 miliarde de dolari pe an. Acest lucru înseamnă că platforma își poate crește cu ușurință veniturile fără să se bazeze cu adevărat pe reclame în primul rând.
Publicitatea este pâinea și untul pentru o mulțime de aplicații și platforme. Prin urmare, înțeleg poziția WhatsApp de a include reclame într-o anumită formă, dar dacă firma generează deja venituri sănătoase din API-ul său de afaceri, s-ar putea să nu fie nevoie de reclame. Cu toate acestea, dacă compania alege să afișeze reclame între actualizările de stare și canalele publice, atunci nu cred că va fi o problemă.
Leave a Review