NFT-urile sunt confuze și puțin înțelese, dar Fox vrea să participe. Dan Harmon, creatorul serialelor Community și Rick and Morty, realizează un nou show pentru gigantul media, numit Krapopolis. Având la bază Grecia antică și învârtindu-se în jurul unei familii de oameni, zei și monștri, Fox spune că Krapopolis „va servi drept primul serial de animație curatoriat în întregime pe blockchain”.
Și ce naiba înseamnă asta? Din ceea ce știm până acum, nu prea multe.
„Compania va lansa o piață dedicată pentru Krapopolis, care va curatorializa și va vinde bunuri digitale, de la NFT-uri de caractere unice și artă de fundal și GIF-uri, precum și token-uri care oferă experiențe sociale exclusive pentru a implica și recompensa super-fanii”, a declarat Fox.
NFT, sau token-uri nefungibile, sunt certificate de proprietate care sunt bătute pe blockchains – registre digitale care sunt inalterabile și disponibile pentru toată lumea. Puteți obține NFT-uri pentru orice lucru digital: artă, tweet-uri, clipuri YouTube, înregistrări audio, GIF-uri și așa mai departe. Oamenii le cumpără pentru a se lăuda – toată lumea poate vedea primul tweet al lui Jack Dorsey, se spune, dar numai o singură persoană îl poate deține – sau pentru că speră să le vândă mai târziu pentru mai mult. Un NFT al unei opere de artă care înfățișează o îmbinare a lui Homer Simpson și Pepe the Frog s-a vândut cu 320.000 de dolari anul acesta, după ce a fost cumpărat în 2018 cu 38.000 de dolari.
Așadar, atunci când Fox spune că Krapopolis va fi „curatoriat pe blockhain”, se pare că este un mod vag de a spune că va înființa o piață în scopul de a vinde NFT-uri și token-uri (adică criptomonede) legate de spectacol. Aceasta nu înseamnă că emisiunea va fi disponibilă exclusiv prin intermediul blockchain-ului. Este vorba mai puțin despre noul show al lui Dan Harmon, cât despre faptul că Fox se aventurează într-o nouă oportunitate de monetizare, potențial profitabilă. De fapt, potrivit The Hollywood Reporter, Fox înființează o nouă companie, Blockchain Creative Labs, în acest scop.
„Ca o companie axată pe publicitate, axată pe artiști și obsedată de animație, Fox va duce agenții de publicitate în lumea jetoanelor alimentate de blockchain, inclusiv NFT”, a declarat Charlie Collier, CEO-ul Fox Entertainment, în timpul unei prezentări pentru agenții de publicitate, relatează publicația.
Leave a Review