Un modder vrea să aducă Ray Tracing în DOOM Eternal

În prezent, DOOM Eternal nu are suport pentru tehnologia „ray tracing”, dar un modder ambițios lucrează la propriul său mod DOOM Eternal Ray Tracing.

Fiind creat de modder-ul MassiHancer, acest nou mod DOOM Eternal arată modul în care jocul s-a putea afișa printr-un viitor patch, ce include „ray tracing”, pentru titlul pe care id Software l-ar putea lansa mai târziu. Modul îmbunătățește detaliile, adaugă noi reflexii realiste, texturi mai clare și o senzație reală a profunzimii.

În plus, Massicuro a adăugat o înaltă calitate pentru gradarea culorilor și câteva alte efecte de film care conferă jocului o notă fotorealistă.

Am inclus un videoclip comparativ care afișează DOOM Eternal cu și fără acest mod Ray Tracing. Vă rugăm să rețineți că acest mod este încă în dezvoltare. Rezultatele, însă, sunt foarte promițătoare.

AD Massicuro a utilizat următoarea configurație hardware pentru această comparație:

    • Mainboard:    Asus Prime A z370
    • CPU:             Intel i7 8700K
    • RAM:            Corsair Vengeance 16 Gb RAM
    • GPU:             Zotac Rtx 2080 TI AMP edition 11 GB
    • SSD:             Crucial mx500 500GB
    • HDD:             W.D. 1 TB
    • AIO WC:       Artic freezer 240
    • Supply:         EVGA Supernova G2 850 Watt

DOOM Eternal este acum disponibil pentru PC și console. Vă vom ține la curent imediat ce vom primi mai multe informații despre acest mod ambițios de „real time ray tracing”.

 

 

%d blogeri au apreciat: