web analytics

Toți utilizatorii de Facebook și Instagram din SUA își pot etala acum NFT-urile

Parteneri

Meta a terminat de implementat suportul pentru NFT-uri în SUA. Compania a început mai întâi să ofere creatorilor selectați din țară opțiunea de a-și afișa token-urile pe Facebook și Instagram la începutul acestui an. Dar acum toată lumea din SUA își poate afișa colecțiile pe ambele platforme, fie că este vorba de NFT-uri pe care le-au creat și le vând, fie că sunt ceva ce au cumpărat de la creatori. Cei care au ambele aplicații de socializare pot, de asemenea, să își posteze în mod încrucișat piesele de colecție digitale din oricare dintre aplicații, astfel încât să nu fie nevoiți să le partajeze de două ori.

În plus, posibilitatea de a posta colecții NFT pe Instagram este acum activă pentru utilizatorii din 100 de țări. Rețeaua de socializare a anunțat pentru prima dată că va extinde disponibilitatea funcției în luna august la țări din Africa, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu și America. Probabil că nu sună ca o veste bună pentru persoanele care nu sunt pasionate de NFT sau sunt îngrijorate de impactul lor asupra mediului. Dar se pare că Meta este hotărâtă să le facă parte din platformele sale în călătoria sa spre crearea metaversului pe care îl preconizează.

Pentru a-și putea afișa colecția, un utilizator trebuie să aibă instalat pe dispozitivul său un portofel digital compatibil, care include Rainbow, Trust Wallet, Dapper, Coinbase Wallet și MetaMask. Apoi trebuie să își lege portofelul la una sau la ambele aplicații, mergând la fila „obiecte de colecție digitale” din setările aplicației lor. După ce și-au legat portofelele, vor putea să își vadă obiectele de colecție prin intermediul aplicației Facebook sau Instagram și să își partajeze NFT-urile în feed-ul lor.