web analytics

TikTok este acum prima aplicație care a atins 10 miliarde de dolari în ceea ce privește cheltuielile In-App Spending

Parteneri

Bloomberg tocmai a postat o analiză care arată cheltuielile cu aplicațiile pentru 2023, iar TikTok practic ia o bucată masivă din plăcintă, deoarece aplicația a depășit 10 miliarde de dolari în cheltuieli în aplicație. Este pentru prima dată când o aplicație reușește să afișeze astfel de rezultate și, sincer, arată cât de mult ține această aplicație pe piață.

TikTok arată o dominație absolută a pieței, în timp ce ne îndreptăm spre un alt an în care oamenii vor dori să petreacă mai mult timp pe telefoanele lor
Există un motiv pentru care TikTok a reușit să atingă o astfel de bornă monumentală. De exemplu, platforma le permite utilizatorilor să le dea bacșișuri creatorilor și streamerilor lor favoriți, iar raportul vorbește chiar despre modul în care social media a reușit să găsească o modalitate de a genera mai multe venituri și să găsească o nouă modalitate de monetizare.

 

Raportul arată, de asemenea, cum cheltuielile pentru aplicații au devenit mai mari decât cele pentru jocuri. Utilizatorii arată că plătesc pentru servicii de streaming, conținut generat de utilizatori și aplicații de dating. În ciuda tuturor acestor lucruri, cea mai mare generare de venituri a fost realizată prin publicitate. Cu toate acestea, nu scade rezultatele impresionante pe care TikTok a reușit să le genereze.

 

În plus, raportul sugerează, de asemenea, că utilizatorii au stat mai mult timp pe telefon, iar cei din Indonezia sunt cei care au petrecut în medie 6,05 ore pe zi pe telefon. Acest lucru demonstrează latura dependentă a TikTok și a altor aplicații similare care excelează în furnizarea de conținut distractiv de formă scurtă, pe care oamenii îl iubesc atât de mult.

 

Sincer, după ce mă uit la aceste statistici, mă întreb cum ar putea ca statisticile de anul viitor să le depășească pe cele de anul trecut. Anul 2024 va aduce o mulțime de progrese tehnologice, iar toate acestea vor crește de fapt gradul de implicare a utilizatorilor și le vor oferi acestora mai multe motive sau scuze pentru a rămâne pe telefon. De exemplu, am petrecut 2 ore pe telefon jucând Call of Duty Mobile mai devreme astăzi, în loc să lucrez, pentru că am fost captivat din momentul în care am instalat jocul. Având în vedere că conținutul generat de inteligența artificială va deveni o normă pe telefoanele moderne, cifrele nu vor face decât să crească până în 2025.

%d blogeri au apreciat: