Tencent va cumpăra Sumo Digital pentru 919 milioane de lire sterline

Fiind deja cea mai mare companie de jocuri video din lume, acest lucru extinde și mai mult Tencent și îi va spori și mai mult influența pe piață, adăugând la proprietatea completă a Riot Games și Funcom, o proprietate majoră în Supercell, participații mari în Epic Games, Dontnod Entertainment și Netmarble, cu participații mici în Activision Blizzard, Ubisoft, Paradox Interactive și Remedy Entertainment, pentru a numi doar câteva.

Parteneri

MSI

Sumo Digital este, fără nici o umbră de îndoială, o companie masivă, având zece studiouri sub marca Sumo Digital și alte patru studiouri care acționează ca societăți surori în cadrul holdingului Sumo Group. Aceste paisprezece studiouri acoperă patru țări diferite, Sumo concentrându-se în principal pe Marea Britanie, unde compania a fost fondată și își are sediul central. Acum se pare că vor fi următoarea filială a Tencent.

Sumo Digital, așa îi voi numi aici mai degrabă decât Sumo Group, a fost implicat în mai multe jocuri uriașe decât își dau seama oamenii. De la ajutor în dezvoltarea unor jocuri precum Forza Horizon 4, HITMAN, HITMAN 2, Crackdown 3, Mafia III: Definitive Edition, până la Sumo sau celelalte studiouri sub brandul său care au dezvoltat în totalitate jocuri precum Team Sonic Racing, Sackboy, Little Orpheus și multe altele.

În cele 14 studiouri, răspândite în cinci țări, lucrează peste 1200 de persoane. Deoarece deținea deja 8,75% din Sumo Digital, Tencent era, fără îndoială, conștientă de experiența dezvoltatorului și editorului și de numeroasele legături cu alte companii importante din domeniul jocurilor de noroc. Acest lucru face ca Sumo Digital să fie o achiziție ușor de făcut și ușor de înțeles. Sumo Digital a acceptat o ofertă de 513 pence pe acțiune (prețul de închidere de vineri fiind de 358 pence, o primă de 44%) în numerar pentru achiziție.

Ian Livingstone, președintele neexecutiv al consiliului de administrație al Sumo Digital, a declarat următoarele:

Consiliul de administrație al Sumo este ferm convins că afacerea va beneficia de ecosistemul extins de jocuri video al Tencent, de expertiza dovedită în domeniu și de resursele sale strategice.

%d blogeri au apreciat: