Atunci când Valve a lansat Steam Deck, unul dintre argumentele de vânzare a fost că, deși seamănă cu o consolă în unele privințe, este totuși un PC cu toate avantajele asociate. Ca atare, mulți se așteptau să vedem actualizări frecvente ale hardware-ului Steam Deck în stil PC, dar, cel puțin din acest punct de vedere, hardware-ul s-a dovedit a fi mult mai asemănător cu o consolă decât se preconiza. Nu am văzut o actualizare majoră a hardware-ului de când a fost lansat la începutul anului trecut și s-ar putea să nu mai vedem una pentru o perioadă de timp.
Potrivit lui Pierre-Loup Griffais de la Valve, obiectivul este de a oferi un standard de performanță stabilit pentru toți proprietarii de Steam Deck și nu vor neapărat să actualizeze acest lucru până când nu vor putea oferi un salt semnificativ în putere. Din nou, o gândire foarte asemănătoare cu cea a unei console! Iată citatul complet…
Este important pentru noi ca Deck-ul să ofere o țintă fixă de performanță pentru dezvoltatori și ca mesajul către clienți să fie simplu, în care fiecare Deck poate juca aceleași jocuri. Ca atare, schimbarea nivelului de performanță nu este un lucru pe care îl luăm cu ușurință și vrem să facem acest lucru doar atunci când există o creștere suficient de semnificativă [a puterii] de obținut. De asemenea, nu dorim ca mai multă performanță să vină cu un cost semnificativ pentru eficiența energetică și durata de viață a bateriei. Nu anticipez că un astfel de salt va fi posibil în următorii doi ani, dar continuăm să monitorizăm îndeaproape inovațiile în arhitecturi și procesele de fabricație pentru a vedea încotro se îndreaptă lucrurile în acest domeniu.
În timp ce toate acestea au sens, unul dintre punctele forte ale Steam Deck este că, deși este un dispozitiv portabil, putem juca majoritatea titlurilor pentru PC.
Leave a Review