web analytics

Starfield este disponibil pentru streaming prin NVIDIA GeForce NOW, chiar și pentru abonații Game Pass

Parteneri

NVIDIA nu a putut ține această știre până la obișnuita zi de joi GeForce NOW și a împărtășit cu toată lumea că Starfield, noul joc de rol științifico-fantastic lansat în urmă cu o săptămână de Bethesda Game Studios, este acum disponibil pentru streaming prin cloud.

NVIDIA și Microsoft semnaseră un parteneriat pentru a aduce toate jocurile celei din urmă pe serviciul cloud al celei dintâi, ca parte a încercărilor Microsoft de a liniști temerile autorităților de reglementare care se ocupă de achiziția Activision Blizzard. Având în vedere că Bethesda a fost achiziționată în urmă cu câțiva ani de Microsoft pentru aproximativ 7,5 miliarde de dolari, acest lucru include jocuri precum Deathloop.

Acestea fiind spuse, nu a existat nicio garanție cu privire la momentul în care Starfield va fi efectiv disponibil pe GeForce NOW. La urma urmei, există încă multe titluri publicate de Microsoft care lipsesc de pe listă. Ca atare, vestea de astăzi va fi bine primită de toți cei interesați să joace jocul prin intermediul cloud-ului.

În timp ce Starfield era deja jucabil de către abonații Game Pass Ultimate prin intermediul funcționalității de streaming încorporate, calitatea GeForce NOW este mult superioară, oferind o rezoluție de până la 4K sau 120 de cadre pe secundă pentru nivelul Ultimate, echipat cu un GPU de clasă RTX 4080.

Chiar mai bine, am reușit să verificăm cu NVIDIA că GeForce NOW suportă deja redarea Starfield după ce l-ați cumpărat de pe Steam, din aplicația Xbox sau pur și simplu având un abonament Game Pass activ.

Poate că NVIDIA a așteptat până la lansarea noului driver GeForce Game Ready 537.34, care a introdus suportul Resizable BAR la nivel de driver pentru Starfield, sporind performanța cu până la 5% pentru GPU-urile din seria RTX 40.

Bineînțeles, dezavantajul este că nu veți putea instala niciunul dintre modurile și ajustările excelente disponibile pentru jucătorii de pe PC.

Din fericire, Bethesda a anunțat în urmă cu câteva ore că unele dintre aceste lucruri (cursorul Field of View, meniul de calibrare High Dynamic Range, suportul NVIDIA DLSS și suportul pentru monitoarele 32:9 Ultrawide) vor fi adăugate în curând cu un patch.