web analytics

Starfield depășește vârful de concurență al lui Skyrim pe Steam; uneltele pentru moduri vor veni în 2024

Parteneri

Starfield a depășit acum vârful de concurență pe Steam al jocului The Elder Scrolls V: Skyrim, care a înregistrat 287 000 de utilizatori simultani la lansarea sa de acum 12 ani, intrând astfel în Top 30 Steam din toate timpurile. Nu este cel mai mare vârf de concurență al unui titlu Bethesda Game Studios pe Steam; Fallout 4 a atins un vârf de 472K de utilizatori atunci când a fost lansat în urmă cu opt ani. Cu toate acestea, era de la sine înțeles că o parte semnificativă a jucătorilor va opta să acceseze jocul prin intermediul Microsoft Store și al serviciului de abonament Game Pass, conform politicii Microsoft.

Probabil că nu vom ști niciodată cu exactitate câte unități cu preț întreg au fost vândute, deoarece Microsoft a încetat de mult timp să le mai dezvăluie. Totuși, după cum a anunțat joi Bethesda, jocul de rol SF este deja cea mai mare lansare a studioului, cu peste șase milioane de jucători pe toate platformele.

Bethesda intenționează, de asemenea, să țină jucătorii lipiți de Starfield pentru o perioadă lungă de timp între DLC-uri oficiale (Shattered Space fiind prima expansiune de poveste), actualizări gratuite și mod-uri. În acest sens, într-un interviu publicat în urmă cu câteva zile de site-ul japonez Famitsu, directorul de joc Todd Howard a dezvăluit că instrumentele oficiale de modding pentru Starfield vor fi lansate cândva în 2024. Iată citatul relevant (tradus prin Google):

Cu moduri, veți putea face aproape orice, la fel ca în lucrările anterioare. Suportul pentru mod-uri va fi disponibil anul viitor, dar și nouă ne place, așa că o vom face în stil mare.

Nici acest lucru nu este surprinzător, deoarece, de obicei, există în jur de trei luni de așteptare de la o lansare Bethesda Game Studios și lansarea publică a instrumentelor de modding. The Elder Scrolls V: Skyrim a fost lansat pe 11 noiembrie 2011, iar instrumentele de mod a fost împărtășite comunității pe 7 februarie 2012, alături de High Resolution Texture Pack. A durat ceva mai mult pentru Fallout 4, care s-a lansat pe 10 noiembrie 2015 și a primit propriile instrumente de modding în PC Open Beta pe 26 aprilie 2016.

Ca atare, este de conceput că instrumentele de modding pentru Starfield ar putea fi disponibile în ianuarie sau cel târziu în februarie. Absența setului de instrumente de la Bethesda nu a împiedicat imensa comunitate de modding să creeze tot felul de moduri grozave care îmbunătățesc aspectul vizual, performanța, gameplay-ul și calitatea vieții. Chiar ieri, renumitul modder de texturi Halk Hogan a anunțat viitoarea lansare a Starfield HD Reworked Project pentru a îmbunătăți calitatea texturilor fără a afecta performanța.

Cu toate acestea, disponibilitatea instrumentelor oficiale pentru mod-uri va extinde fără îndoială potențialul de modding al Starfield, precum și disponibilitatea acestuia pe consolele Xbox. Vom continua să evidențiem cele mai bune moduri pentru RPG-ul SF al Bethesda pe măsură ce vor fi lansate, așa că rămâneți cu noi.