web analytics

Spider-Man 2 va avea moduri vizuale de 30fps, 60fps și 40fps/120hz, toate cu Ray Tracing

Parteneri

Marvel’s Spider-Man 2 este un joc frumos, trebuie doar să vezi un trailer sau un video de gameplay pentru a confirma acest lucru, dar nu am auzit prea multe detalii despre ce fel de moduri vizuale va oferi jocul. Ei bine, într-un nou interviu cu IGN, directorul de tehnologie de bază de la Insomniac, Mike Fitzgerald, a dezvăluit practic tot ce ne putem aștepta.

Potrivit lui Fitzgerald, Spider-Man 2 va oferi un mod “Visuals” de 30 fps, un mod “Performance” de 60 fps (nu știu exact cum va denumi Insomniac aceste moduri) și un mod de framerate ridicat de 40 fps pentru cei cu ecrane de 120hz. VRR va fi, de asemenea, suportat. Fitzgerald nu specifică care va fi rezoluția acestor moduri, dar niciunul dintre ele nu va fi complet blocat, deoarece spune că Insomniac “îi place ca rezoluția noastră să fie dinamică și apoi avem o soluție anti-aliasing temporal destul de robustă care ne permite să o mărim și micșorăm”.

Un lucru la care jucătorii din Spider-Man 2 nu vor trebui să cedeze, indiferent de modul vizual, este ray tracing-ul. Spre deosebire de marea majoritate a jocurilor pentru console de generație actuală, Spider-Man 2 nu caută un plus de performanță prin dezactivarea ray-tracing-ului – acesta este inclus în fiecare mod vizual.

Pentru acest joc, suntem într-adevăr capabili să oferim [ray tracing] ca un mod de performanță de bază. Nu există niciun mod al acestui joc în care ray tracing-ul să fie dezactivat. Nu este nevoie de el. Ne-am dat seama cu adevărat cum să oferim ceea ce considerăm că este imaginea și elementele vizuale potrivite pentru Spider-Man și vrem să ne asigurăm că fiecare jucător vede asta.

Marvel’s Spider-Man 2 ajunge pe PS5 pe 20 octombrie.

%d blogeri au apreciat: