web analytics

Spider-Man 2 are aproximativ aceeași lungime ca și primul

Parteneri

În urma noului trailer Marvel’s Spider-Man 2 lansat în timpul ultimei transmisiuni State of Play, Insomniac Games a deschis porțile informațiilor. Știm că zona jucabilă este de aproape două ori mai mare decât în jocul original datorită adăugării cartierelor Queens și Brooklyn la redarea New York-ului în joc, dar înseamnă asta că și lungimea este crescută în această continuare?

Nu este chiar așa, a declarat Bryan Intihar, Senior Creative Director la Insomniac, într-un interviu acordat GamesIndustry.biz. Durata estimată a Spider-Man 2 va fi similară cu cea a primului titlu; potrivit HowLongToBeat, asta înseamnă aproximativ 17 ore pentru misiunea principală, 25,5 ore pentru misiunea principală plus conținut secundar și 34,5 ore pentru o cursă completă de finalizare.

Noi nu spunem niciodată „oh, va dura atât de mult”. Ceea ce încercăm să facem este să stabilim viziunea. Care este obiectivul nostru? Care sunt pilonii care îl susțin? Și apoi începem să lucrăm la el și totul se rezolvă organic.

Acestea fiind spuse, știam că va fi o experiență mai mare decât Miles Morales. Dar a fost vorba de a face ceea ce era potrivit pentru povestea pe care am vrut să o spunem. Aș spune că este foarte comparabil cu Spider-Man 1. Nu este ca și cum am fi dublat dimensiunea jocului. Vrem să facem ceea ce este potrivit pentru viziune, pentru timpul și atenția de care ai nevoie pentru a crea acea experiență și, de asemenea, să avem grijă de echipa noastră. Nu este un joc de 200 de ore. Aș avea mult mai puțin păr dacă ar fi un joc de 200 de ore.

În altă parte a interviului acordat de GI.biz, Intihar a explicat că unul dintre obiectivele pentru această continuare a fost acela de a realiza setpieces mai mari (mai exact, bătăliile cu șefi), ceea ce a fost posibil datorită timpilor de încărcare aproape instantanee de pe PS5.

Am știut de la început că vom face Spider-Man 2 pentru PlayStation 5. Și atunci este vorba despre ceea ce oferă PlayStation 5 de care putem profita. Suntem foarte norocoși să lucrăm cu Mark Cerny, care este unul dintre producătorii jocului. El este mentorul meu. Îi datorez multe în ceea ce privește ceea ce sunt astăzi din punct de vedere profesional. Lucrul cu Mark ne-a ajutat să înțelegem încotro se îndreaptă consola. Știam despre SSD. Și astfel, acea fantezie a jucătorilor de „Vreau să mă balansez din ce în ce mai repede și mai repede și mai repede”, am știut că putem oferi asta.

Dar, de asemenea… ce anume la consolă ne permite să realizăm viziunea jocului? Am vrut ca piesele noastre de decor, momentele noastre cu răufăcători, să pară mai mari. Și am vrut să trecem fără probleme de la subteran la suprafață, să trecem rapid de la exterior la interior. Cu PS5 și cu încărcarea, putem face asta mult mai ușor decât înainte.

Ieri, Insomniac a clarificat, de asemenea, modurile grafice prestabilite care vor fi prezente în Spider-Man 2. Ca de obicei pentru cele mai recente jocuri ale lor, vor fi trei: 30 de cadre pe secundă, 60 de cadre pe secundă și 40 de cadre pe secundă dacă aveți un ecran de 120 Hz cu VRR și suport HDMI 2.1. Pentru prima dată, au reușit să includă suport pentru ray tracing în toate aceste moduri, deși, bineînțeles, calitatea va varia în funcție de rata de cadre vizată. În plus, reflexiile ray traced au fost extinse pentru a include suprafețele de apă și oceanul în sine.

Spider-Man 2 se lansează pe 20 octombrie pe PlayStation 5. O versiune pentru PC este probabil în curs de apariție în următorii doi ani.