Odată cu anunțarea Halo Infinite la E3 2018, 343 Industries a promovat utilizarea motorului Slipspace Engine, dezvoltat intern, pentru a realiza viziunea ambițioasă pe care studioul a avut-o pentru acest joc. Slipspace Engine trebuia, de asemenea, să ușureze munca dezvoltatorilor, după cum a remarcat fostul șef al 343 Industries, Bonnie Ross, într-un interviu acordat IGN în 2019.
Cu toate acestea, Slipspace Engine nu și-a respectat promisiunile. Dezvoltarea lui Halo Infinite a fost faimoasă și problematică, forțând Microsoft să amâne jocul de la lansarea Xbox Series S|X, deoarece nu era nici pe departe gata la sfârșitul anului 2020.
Jocul a fost lansat abia la sfârșitul lunii decembrie 2021 și a avut destul de multe probleme de performanță, pe deasupra. Oricum, acesta a fost doar vârful icebergului, deoarece 343 Industries a trebuit să facă reduceri masive (două treimi, conform rapoartelor) pentru a livra jocul, iar unele caracteristici de bază, cum ar fi modul Forge și campania co-op, încă nu au fost adăugate la Halo Infinite.
Prin urmare, nu este atât de surprinzător să auzim un nou zvon de la Jeremy Penter (ACG) despre faptul că 343i a ales să renunțe la Slipspace Engine în favoarea Unreal Engine de la Epic.
I can only confirm that many sources are saying this and very clear that it's already been decided and Halo is for sure switching to Unreal.
I feel like it's time for other switches behind the scenes including people leaving and their past problems.Unreal is a great choice. https://t.co/8KxMqREWIk
— ACG (@JeremyPenter) October 2, 2022
Just to clarify, I KNOW for a fact D. Berger has left 343i, what I'm inclined to believe is the rest of Sean's report about Tatanka potentially switching engines, and potentially being separate, but no hard confirmation yet.
— Jez (@JezCorden) October 2, 2022
Primul joc Halo care va folosi Unreal Engine ar putea fi, așadar, Tatanka, în curs de dezvoltare la Certain Affinity și despre care se zvonește că va fi inspirat de genul Battle Royale.
Leave a Review