Samsung Galaxy S22 distrus de recenzii proaste

Samsung minte clienții!

Parteneri

În Coreea de Sud, la doar câteva săptămâni de la lansare, smartphone-ul Galaxy S22, nava amiral a Samsung, a fost lovit de recenzii proaste și a fost înjumătățit de operatorii de telefonie.

În timp ce Samsung are o bătălie dificilă atunci când vine vorba de a se confrunta cu presa Apple îmblânzită, se pare că într-adevăr are probleme cu S22.

Consumatorii s-au plâns – și chiar au intentat un proces de acțiune colectivă – de faptul că producătorul de telefoane mobile a făcut reclamă la ceea ce a numit cel mai puternic smartphone al său de până acum, cu puține detalii despre software-ul de gestionare a performanțelor despre care spun că încetinește drastic dispozitivul premium atunci când utilizează aplicații cu procesor intensiv.

Luna trecută, Comisia Coreeană pentru Comerț Coreean a început să investigheze cel mai mare furnizor de telefoane din lume pe baza acestor plângeri.

În centrul plângerilor se află Serviciul de optimizare a jocurilor (GOS) de la Samsung, care gestionează performanța dispozitivului în timpul jocurilor pentru a preveni supraîncălzirea și a păstra durata de viață a bateriei. Producătorul a introdus acest software în 2016, cu doar câteva luni înainte de a retrage modelul premium Galaxy Note 7 în urma unei serii de incendii ale bateriei.

GOS limitează în mod automat performanța telefonului în timpul jocurilor, dar și în timpul utilizării altor aplicații care necesită un procesor intensiv, a precizat Geekbench, un instrument de evaluare a performanțelor utilizat pe scară largă, care a constatat că software-ul a încetinit procesorul S22 cu până la 46%.

Măsura în care GOS încetinește S22, lipsa detaliilor despre software în materialele de marketing și imposibilitatea de a-l dezactiva au aprins rețelele sociale.

Samsung a declarat că a emis o actualizare pentru a permite utilizatorilor să dezactiveze software-ul fără niciun risc pentru siguranță. De asemenea, a declarat că va continua să

Cei trei mari furnizori de telecomunicații din Coreea de Sud aproape că au dublat subvențiile pentru S22, împingând prețul acestuia până la 451 de dolari.

Dezmembrările celui mai ieftin S22 au arătat că telefonul nu avea o componentă de răcire numită cameră de vapori, ceea ce, potrivit unor recenzenți, a însemnat că telefonul se baza pe un software pentru a gestiona supraîncălzirea.

Cel puțin 1.885 de consumatori au intentat un proces colectiv susținând că marketingul Samsung umflă performanțele S22.

 

%d blogeri au apreciat: