Ratchet & Clank: Rift Apart primește 60FPS și Ray Tracing

Ratchet & Clank: Rift Apart va avea suport pentru Ray Tracing încă din ziua lansării

Parteneri

MSI

Înaintea lansării globale din această săptămână, Insomniac a lansat Ratchet & Clank: Rift Apart day-1 patch, care adaugă noi moduri de performanță la titlul PS5.

În mod implicit, noul episod Ratchet & Clank rulează la 30FPS la rezoluție 4K cu Ray Tracing pe consola next-gen de la Sony. Fanii jocului vor fi bucuroși să afle că, în mod similar cu Spider-Man și Miles Morales pe PS5, va exista și o opțiune pentru a rula jocul în diferite moduri de performanță.

Două moduri suplimentare vor fi disponibile la lansarea jocului, la sfârșitul acestei săptămâni, prin intermediul unui patch day one – un mod de performanță 60FPS și un mod de performanță 60FPS cu Ray Tracing. Sunteți interesați de cum rulează și cum arată jocul în modul de performanță Ray Tracing? Vedeți în clipul de mai jos:

Din câte se pare, această actualizare din prima zi, care actualizează jocul la versiunea 1.01, a fost deja implementată în PlayStation Network. Ca atare, jucătorii se vor putea bucura de aceste moduri vizuale suplimentare odată cu lansarea jocului, pe 11 iunie.

Detaliile exacte despre modurile de performanță individuale nu au fost împărtășite încă, dar dacă aceste moduri sunt similare modurilor oferite în Miles Morales, modul „Performance RT” își propune să ofere 60FPS cu unele efecte Ray Tracing activate, deși modul va reduce rezoluția de bază a jocului pentru a menține performanța.

Modul ‘Performance’ din Rift Apart va rula jocul la rezoluție 4K la 60FPS fără efecte Ray Tracing. Ratchet & Clank: Rift Apart se lansează la nivel global pe PlayStation 5 pe 11 iunie.

 

 

%d blogeri au apreciat: