Consola Nintendo Switch 2 nu va avea un accelerator de învățare profundă pentru a susține DLSS, conform zvonurilor care circulă online.
În timpul ultimului episod al podcastului Digital Foundry Weekly, Richard Leadbetter a declarat că a auzit din surse că noua consolă de la Nintendo nu va avea DLA, ceea ce ar putea limita capacitățile DLSS ale sistemului la upscaling 1080p sau 1440p în anumite scenarii. Ca să fim corecți, niciuna dintre GPU-urile de consum ale NVIDIA de până acum nu dispune de DLA, dar cum cipul T234, pe care se bazează cipul T239 al Switch 2, dispune de un accelerator de învățare profundă, nu ar fi fost nerezonabil ca și cipul consolei să aibă unul. Este probabil că o astfel de includere nu se potrivea cu planurile Nintendo și ar fi putut forța compania să vândă consola la un preț mai mare decât cel prevăzut.
După cum am menționat mai sus, Nintendo Switch 2 va putea în continuare să suporte NVIDIA DLSS fără un accelerator de învățare profundă, deci ceea ce am auzit până acum rămâne valabil. Cu reconstrucție de raze
suport, consola își propune să depășească PlayStation 5 și Xbox Series X|S când vine vorba de ray tracing. Pe de altă parte, este puțin probabil ca Frame Generation să fie suportată, deoarece consola nu prea va viza un gameplay cu rată de reîmprospătare ridicată, unde Frame Generation ajută foarte mult.
Nintendo Switch 2 nu a fost încă dezvăluit oficial. Vă vom ține la curent cu noutățile despre consolă imediat ce vom afla mai multe despre ea, așa că rămâneți pe frecvență pentru toate noutățile.
Leave a Review