La câteva luni după ce a fost anunțat și a apărut în știri, Netflix a introdus în sfârșit Basic with Ads, o variantă a companiei pentru un abonament cu suport publicitar pe care îl puteți plăti, mai ales dacă sunteți în căutarea a ceva mai ieftin.
În acest moment, merită menționat faptul că va trebui să așteptați în continuare până pe 3 noiembrie pentru a vă putea abona sau trece efectiv la acest nivel, dar compania a anunțat oficial detaliile despre acest nou nivel Netflix, iar noi avem tot ce trebuie să știți.
Netflix a făcut lumină asupra unor reclame și a modului în care acestea vor funcționa.
- Formatul anunțului: La lansare, reclamele vor avea o durată de 15 sau 30 de secunde și vor fi difuzate înainte și în timpul emisiunilor și filmelor.
- Controale pentru advertiseri: Pentru a ajuta agenții de publicitate să ajungă la publicul potrivit – și pentru a ne asigura că reclamele noastre sunt mai relevante pentru consumatori – vom oferi capacități largi de direcționare în funcție de țară și gen (de exemplu, acțiune, dramă, romantism, SF). De asemenea, agenții de publicitate vor putea să împiedice apariția anunțurilor lor pe conținuturi care ar putea fi neconforme cu marca lor (de exemplu, sex, nuditate sau violență grafică).
- Instrumente de verificare: Avem parteneriate cu DoubleVerify și Integral Ad Science pentru a verifica vizibilitatea și validitatea traficului anunțurilor noastre începând cu Q1 2023.
- Măsurarea audienței: Pentru a le permite agenților de publicitate să înțeleagă modul în care Netflix poate ajunge la publicul țintă, Nielsen va folosi Digital Ad Ratings (DAR) în SUA. Acest lucru va fi disponibil cândva în 2023 și, în cele din urmă, va fi raportat prin Nielsen ONE Ads.
Așa cum am mai spus, noul plan Netflix va fi lansat în 12 țări în total și va fi disponibil pe 3 noiembrie 2022, pentru doar 6,99 dolari. Poți citi mai multe despre el aici.
Leave a Review