web analytics

Modul NVIDIA DLSS Ultra Quality descoperit în UE5 2.2.9

NVIDIA DLSS are un mod ascuns în ultima variantă a lui UE5, dar încă nu este pregătită pentru public

Parteneri

Acer

În timp ce AMD a lansat săptămâna trecută tehnica de upscaling spațial FidelityFX Super Resolution (FSR), NVIDIA actualizează Deep Learning Super Sampling (DLSS). După cum a observat acum câteva ore utilizatorul Reddit Reinhardovich în notele de documentare ale Unreal Engine 5 DLSS, un mod Ultra Quality este în curs de testare.

Mode Description Resolution Support GPU Support
OFF Turns DLSS off. N/A N/A
ULTRA PERFORMANCE Offers the highest performance boost. Recommended for 8K gameplay only. ALL RESOLUTIONS ALL RTX GPUs
PERFORMANCE Offers a higher performance boost than balanced mode. ALL RESOLUTIONS ALL RTX GPUs
BALANCED Offers both optimized performance and image quality ALL RESOLUTIONS ALL RTX GPUs
QUALITY Offers a higher image quality than balanced mode. ALL RESOLUTIONS ALL RTX GPUs
ULTRA QUALITY* Offers the highest image quality. ALL RESOLUTIONS ALL RTX GPUs

Totuși, asteriscul avertizează dezvoltatorii Unreal Engine 5 că acest mod DLSS este un „placeholder pentru viitoarele actualizări ale funcției” și, prin urmare, nu ar trebui să fie activat încă pentru utilizatorul final. Cu toate acestea, este probabil o idee bună să îl oferiți, având în vedere că, în prezent, modul Quality Mode se extinde de la 66,6% din rezoluția de intrare, în timp ce FSR vine deja cu un mod Ultra Quality care se extinde de la 77% din rezoluția de intrare.

Utilizatorul Reddit a observat, de asemenea, că versiunea DLSS care vine cu Unreal Engine 5 este 2.2.9, care este mai nouă decât oricare alta pe care am văzut-o până acum (Rainbow Six Siege și LEGO Builder’s Journey, de exemplu, au versiunea 2.2.6). Cu toate acestea, Alexander Battaglia de la Digital Foundry a testat rapid că mai nou nu înseamnă neapărat mai bun, deoarece DLSS 2.2.9 pare să gestioneze ghosting-ul mult mai rău decât versiunea 2.2.6 sau chiar versiunea 2.1.66 (cea inclusă în DOOM Eternal).

Poate din cauză că versiunea 2.2.9 a DLSS nu este încă pregătită pentru utilizarea publică. Totuși, este clar că NVIDIA lucrează la îmbunătățirea continuă a DLSS și ne așteptăm ca AMD să facă același lucru cu FSR. Rezultatele nu pot fi decât benefice pentru gameri.