În timp ce AMD a lansat săptămâna trecută tehnica de upscaling spațial FidelityFX Super Resolution (FSR), NVIDIA actualizează Deep Learning Super Sampling (DLSS). După cum a observat acum câteva ore utilizatorul Reddit Reinhardovich în notele de documentare ale Unreal Engine 5 DLSS, un mod Ultra Quality este în curs de testare.
Mode | Description | Resolution Support | GPU Support |
OFF | Turns DLSS off. | N/A | N/A |
ULTRA PERFORMANCE | Offers the highest performance boost. Recommended for 8K gameplay only. | ALL RESOLUTIONS | ALL RTX GPUs |
PERFORMANCE | Offers a higher performance boost than balanced mode. | ALL RESOLUTIONS | ALL RTX GPUs |
BALANCED | Offers both optimized performance and image quality | ALL RESOLUTIONS | ALL RTX GPUs |
QUALITY | Offers a higher image quality than balanced mode. | ALL RESOLUTIONS | ALL RTX GPUs |
ULTRA QUALITY* | Offers the highest image quality. | ALL RESOLUTIONS | ALL RTX GPUs |
Totuși, asteriscul avertizează dezvoltatorii Unreal Engine 5 că acest mod DLSS este un „placeholder pentru viitoarele actualizări ale funcției” și, prin urmare, nu ar trebui să fie activat încă pentru utilizatorul final. Cu toate acestea, este probabil o idee bună să îl oferiți, având în vedere că, în prezent, modul Quality Mode se extinde de la 66,6% din rezoluția de intrare, în timp ce FSR vine deja cu un mod Ultra Quality care se extinde de la 77% din rezoluția de intrare.
Utilizatorul Reddit a observat, de asemenea, că versiunea DLSS care vine cu Unreal Engine 5 este 2.2.9, care este mai nouă decât oricare alta pe care am văzut-o până acum (Rainbow Six Siege și LEGO Builder’s Journey, de exemplu, au versiunea 2.2.6). Cu toate acestea, Alexander Battaglia de la Digital Foundry a testat rapid că mai nou nu înseamnă neapărat mai bun, deoarece DLSS 2.2.9 pare să gestioneze ghosting-ul mult mai rău decât versiunea 2.2.6 sau chiar versiunea 2.1.66 (cea inclusă în DOOM Eternal).
Poate din cauză că versiunea 2.2.9 a DLSS nu este încă pregătită pentru utilizarea publică. Totuși, este clar că NVIDIA lucrează la îmbunătățirea continuă a DLSS și ne așteptăm ca AMD să facă același lucru cu FSR. Rezultatele nu pot fi decât benefice pentru gameri.
Leave a Review