web analytics

Microsoft Flight Simulator este pe cale să primească o îmbunătățire masivă a performanței

Microsoft Flight Simulator va fi mai jucabil începând cu următorul update

Parteneri

În timpul transmisiunii live oficiale de ieri, Studio Asobo a dezvăluit o creștere masivă a performanțelor care va fi implementată în cursul acestei luni în Microsoft Flight Simulator, următoarea actualizare fiind programată să fie lansată pe 27 iulie.

Microsoft Flight Simulator este, fără îndoială, unul dintre cele mai solicitante jocuri pentru PC de până acum, așa că este o veste excelentă să auzim că în curând va rula mai ușor pentru toată lumea.

CEO-ul Asobo, Sebastian Wloch, a explicat:

Am lucrat din greu la versiunea pentru Xbox, dar există câteva beneficii foarte bune care vor ajunge și pe PC. Am lucrat din greu mai ales la motorul de simulare. Practic, am rescris o mulțime de părți ale motorului, ale arhitecturii, și le-am îmbunătățit pentru a obține performanțe maxime de la simulare și o amprentă minimă aș spune de resurse sau de memorie sau de lățime de bandă.

Am făcut două forme de îmbunătățiri, o mulțime de optimizări ale procesorului, re-arhitectură și mutarea unor lucruri, precum și unele îmbunătățiri ale GPU-ului.

Întrebat cum vor beneficia aceste îmbunătățiri de versiunea VR a Microsoft Flight Simulator, Wloch a răspuns că încă nu este clar, deși performanța ar trebui să fie mai bună chiar și în VR.

Suntem în proces de testare a tot felul de configurații, pentru că impactul nu va fi același în funcție de ce procesor aveți, ce GPU aveți. Cu siguranță va exista un impact pozitiv asupra VR, asta e sigur, doar că nu știm exact cât de mult, dar poate că va fi la fel de mult ca ceea ce vedem aici, poate că va fi mai mult. Cred că va depinde de ce cască VR, ce GPU și ce CPU, dar cu siguranță ar trebui să fie mai bine.

Îmbunătățirile de performanță nici măcar nu includ încă suportul DirectX 12, deoarece Studio Asobo încă lucrează la acest aspect. Potrivit lui Wloch, DX12 va permite suportul pentru ray tracing, o apă mai bună, umbre mai bune și multe altele.

Nu va exista o versiune beta Xbox pentru Microsoft Flight Simulator înainte de lansarea oficială (care va avea loc tot pe 27 iulie), dar există o veste bună pentru fanii Xbox care folosesc un ecran compatibil VRR. În timp ce Microsoft Flight Simulator va fi blocat la 30FPS pe console (4K pe Xbox Series X, 1080p pe Xbox Series S), blocajul poate fi eliminat prin activarea Variable Refresh Rate.

Nu în ultimul rând, dezvoltatorii iau în considerare tehnici precum FSR de la AMD și DLSS de la NVIDIA, dar deocamdată implementarea antialiasing-ului temporal nu pare să fie mult mai rea.