Mercedes-AMG a testat recent hypercarul One într-o locație secretă. Mașina a fost dezvăluită în formă de prototip ca fiind Project One la Salonul Internațional de Automobile din Frankfurt 2017 și a fost confirmat la vremea respectivă pentru o lansare în 2019. Dar modificarea motorului de Formula 1 pentru a putea fi utilizat pe drumurile publice de zi cu zi, cu siguranță nu a fost o sarcină ușoară, astfel mașina va fi gata pentru vânzare tocmai în 2021.
Cea mai mare problemă a fost cea a emisiilor, o sarcină greu de îndeplinit a fost calibrarea pentru standardul de emisii WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Test) care a intrat în vigoare în Europa în septembrie anul trecut. Este un standard mai strict decât Noul Ciclul European de Conducere (NEDC) pe care l-a înlocuit, iar pentru a-l respecta, se pare că AMG a avut nevoie de mai mult timp pentru a dezvolta noi sisteme de tratare a gazelor de eșapament. Sperăm că sunetul agresiv al mașinii nu va fi diminuat.
În cazul în care ați uitat, One are motorul real utilizat în mașinile multiple F1, un V-6 turbo de 1,6 litri complet cu o turație maximă de 11.000 de rpm, combinat cu trei motoare electrice.
Puterea totală dezvoltată va fi de peste 1.000 de cai putere. Unele estimări ale performanței pe care le știm includ o accelerație de 0-60 mph (0-96KM/h) în 3,0 secunde, o accelerație de 0-124 mph (0-200KM/h) în mai puțin de 6,0 secunde și o viteză maximă de aproximativ 217 mph (349KM/h).
Leave a Review