Apple a prezentat trei membri ai gamei de chipseturi M3 pentru noile MacBook Pro de 14 și 16 inchi. Cu toate acestea, există o mulțime de diferențe interne care se regăsesc în interiorul acestor Mac-uri portabile, în funcție de modelul pe care îl achiziționați. Pentru versiunea de bază, Apple se pare că folosește o soluție de răcire cu un singur ventilator pentru a domoli valorile termice ale M3, dar această abordare nu este cu nimic diferită de ceea ce a făcut compania în trecut.
M2 MacBook Pro a avut, de asemenea, un singur ventilator de răcire; toate modelele Apple Silicon de nivel superior dispun de radiatoare cu două ventilatoare
O comparație pe X a fost prezentată de @lipilipsi, arătând o altă configurație internă a noului anunțat MacBook Pro M3. El a făcut o mică eroare atunci când a afirmat că imaginea din stânga aparținea MacBook Pro M2, dar Vadim Yuryev s-a grăbit să semnaleze greșeala, spunând că soluția de răcire aparține celui mai puternic MacBook Pro M2 Pro de 14 inchi.
Folosirea unei singure răciri ar putea părea că Apple face economii cu această mașină de 1.599 de dolari, dar țineți cont de faptul că M3 ascunsă sub radiator nu are nevoie de două ventilatoare pentru a se menține rece. M3 dispune de un procesor cu 8 nuclee și un GPU cu 10 nuclee, astfel încât consumul maxim de energie va fi semnificativ mai mic în comparație cu M3 Pro și M3 Max, care pot fi echipate cu un procesor cu până la 16 nuclee și un GPU cu până la 40 de nuclee.
Conform acestor specificații, este complet logic să se utilizeze o soluție de răcire cu două ventilatoare pentru M3 Pro și M3 Max. Chiar și așa, am văzut în trecut că M2 Pro și M2 Max care rulau în modelele MacBook Pro din generația anterioară răcite cu două ventilatoare atingeau adesea temperaturi de 90 de grade Celsius și chiar mai mult, astfel încât viteza ventilatoarelor trebuia să fie ridicată pentru a aduce temperatura la niveluri acceptabile.
Există, de asemenea, probabilitatea ca Apple să fi folosit un singur ventilator pe MacBook Pro M3 pentru a reduce costurile componentelor. Oricum ar fi, recomandăm cititorilor noștri să trateze această imagine cu un strop de sare, cel puțin până când primele teardown-uri ale modelelor de 14 și 16 inci vor fi disponibile în câteva zile.
Leave a Review