web analytics

Latența DLSS 3 nu afectează experiența de joc, spune dezvoltatorul NFS Unbound; FSR 2.2 este în joc, XeSS va fi adăugat

Parteneri

Cel mai recent capitol al discuțiilor tehnice cu dezvoltatorii NVIDIA DLSS 3 este despre Need for Speed Unbound, lansat astăzi pentru abonații EA Play/EA Play Pro și pentru utilizatorii care au precomandat Palace Edition.

Need for Speed Unbound, ca joc de curse, este un caz de utilizare interesant pentru DLSS 3. Noua tehnologie NVIDIA poate crește semnificativ FPS-ul datorită componentei Frame Generation, care funcționează independent de CPU. Cu toate acestea, dezavantajul este că există o latență suplimentară în comparație cu DLSS 2 (Super Resolution) și Reflex, ceea ce ar putea fi o problemă în jocurile care se bazează pe precizie.

Cei de la wccftech.com au discutat cu Andrei Shires, directorul tehnic al Studioului Criterion, despre acest lucru și multe altele, inclusiv confirmarea suportului AMD FSR 2.2 în joc și detalii suplimentare despre specificațiile PC-ului.

Care a fost prima impresie despre DLSS 3 ca dezvoltator? Credeți că generarea de cadre bazată pe inteligență artificială reprezintă viitorul randării pentru a ține pasul cu tehnologiile avansate, dar solicitante?

Prima noastră impresie a fost foarte pozitivă. Fiind un joc care se axează pe FPS-uri cât mai multe, aceasta a părut o nouă tehnologie grozavă de valorificat. Ca orice tehnică de randare, dorim să folosim cea mai bună tehnologie disponibilă pentru a obține cel mai bun rezultat pentru jucător.

Cât de mare este îmbunătățirea pe care DLSS 3 o introduce în jocu în comparație cu DLSS 2 (Super Resolution)?

Adăugarea Frame Generation ne permite să atingem rate de cadre care nu ar fi altfel posibile cu hardware-ul pe care îl vedem astăzi. În același mod în care Super Resolution permite o imagine de o calitate mai mare, toate acestea contribuie la obținerea mai mult din software-ul și hardware-ul pe care îl au jucătorii. Acesta nu poate fi decât un lucru bun.

Unul dintre potențialele dezavantaje ale DLSS 3 este latența suplimentară, care ar fi deosebit de gravă într-un joc de curse. Frame Generation adaugă o latență semnificativă în implementare sau Reflex este capabil să acopere acest aspect?

Studioul nostru se axează pe o experiență de conducere strânsă, care ar fi afectată semnificativ de orice creștere mare a latenței. Am testat această tehnologie și am constatat că nu are impact asupra experienței jucătorului și, de fapt, faptul de a avea un framerate mai mare este un beneficiu pe care chiar îl observi.

Plănuiți să adăugați și suport pentru alte tehnologii de upscaling în afară de DLSS 3, cum ar fi AMD FSR 2.2 și/sau Intel XeSS?

Acceptăm deja AMD FSR 2.2, care este disponibil chiar acum. Aceasta a fost o adăugare târzie la care am lucrat din greu cu AMD și suntem mulțumiți de rezultate. În prezent, analizăm tehnologia Intel XeSS împreună cu Intel pentru o potențială actualizare viitoare.

Va exista suport pentru ray tracing în Need for Speed Unbound? Dacă nu, de ce?

În prezent nu există suport pentru ray tracing în NFS Unbound. Ne-am concentrat eforturile tehnice și artistice pentru a face din NFS Unbound cel mai frumos joc pe care franciza l-a văzut vreodată, pentru toată lumea.

%d blogeri au apreciat: