GTA 5 a primit ReShade Ray Tracing și Awesomekills Graphics

Grand Theft Auto V are câțiva ani, dar poate arăta în continuare incredibil datorită Ray Tracing-ului ReShade și mod-urilor grafice potrivite.

Digital Dreams a împărtășit astăzi un videoclip nou, care prezintă o recreație a hărții Grand Theft Auto IV în GTA V Engine îmbunătățit de shaderul Global Illumination de Pascal Gilcher RayTraced pentru ReShade și cea mai recentă versiune a modului Awesomekills Graphics care aduce grafică realistă jocului „open world”. Rezultatele sunt uimitoare!

Shader Pascal Gilcher RayTraced Global Illumination pentru ReShade nu introduce Real Ray Tracing, dar are avantajul că poate fi folosit pentru orice joc și cu orice GPU. Mai multe informații despre shader pot fi găsite pe Patreon-ul dezvoltatorului.

Grand Theft Auto V a fost lansat pe PC în aprilie 2015, după ce a lovit pentru prima dată console. Versiunea pentru PC este dotată cu suport 4K, precum și o gamă uriașă de opțiuni de personalizare numai pentru PC.

Grand Theft Auto V pentru PC oferă jucătorilor opțiunea de a explora lumea premiată a Los Santos și a județului Blaine în rezoluții de până la 4 k și nu numai, precum și șansa de a experimenta jocul rulând la 60 de cadre pe secundă.

Jocul oferă jucătorilor o gamă uriașă de opțiuni de personalizare specifice PC-ului, incluzând peste 25 de setări separate configurabile pentru calitatea texturii, shaders, tesselation, anti-aliasing și multe altele, precum și suport și personalizare extinsă pentru controale de mouse și tastatură. Opțiunile suplimentare includ un glisant cu densitatea populației pentru controlul traficului de mașini și pietoni, precum și suport pentru dual sau triple monitor, compatibilitate 3D și suport control plug-and-play.

 

%d blogeri au apreciat: