Gigantul din Mountain View, Google a anunțat un nou angajament de 800 de milioane de dolari pentru a ajuta întreprinderile mici și mijlocii (SMB), guvernele și organizațiile de sănătate să răspundă la criza COVID-19.
Google a promis 250 de milioane de dolari în subvenții publicitare pentru a ajuta Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și 100+ agenții guvernamentale de pe glob să ofere informații despre prevenirea răspândirii COVID-19. În plus, compania oferă 20 milioane de dolari în credite publicitare pentru ONG-uri și instituții financiare comunitare pentru a-i ajuta să difuzeze anunțuri cu privire la fonduri de ajutor.
Iată cum vor fi împărțiți cei 800 de milioane de dolari:
- Fond de investiții de 200 de milioane de dolari pentru ONG-uri și instituții financiare pentru a ajuta IMM-urile.
- Credite Google Ads în valoare de 340 de milioane de dolari pentru IMM-urile care au conturi active în ultimul an. Creditele vor fi utilizate până la sfârșitul acestui an.
- Credite Google Cloud în valoare de 20 de milioane de dolari pentru instituțiile academice și cercetătorii care găsesc modalități de a combate COVID-19.
De asemenea, Google va oferi asistență financiară și expertiză pentru a ajuta la creșterea producției de echipamente de protecție personală și dispozitive medicale de salvare. Aceste eforturi vor fi facilitate de angajații de la Google, Verily și X.
Gigantul de căutare pe internet lucrează de asemenea cu Magid Glove & Safety pentru producerea a 2-3 milioane de măști care vor fi furnizate Fundației CDC.
În afară de aceasta, Google a majorat suma anuală a oferită cadou pentru angajații săi de la 7.500 USD la 10.000 USD, care pot fi donați organizațiilor din comunitățile lor.
Leave a Review