web analytics

Freshful by eMAG a livrat în 2023, al doilea an integral de activitate, 29,6 milioane de produse, cu 106% în creștere față de 2022

Parteneri

În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv din cele de folosință zilnică și alimente. Astfel, Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins o creștere de peste 119% a vânzărilor în 2023, cele mai cumpărate produse fiind apa plata, pătrunjelul, bananele și ceapa verde. În total, în 2023, în platformă au fost plasate aproape 900.000 de comenzi.

„Pentru noi, al doilea an de activitate încheiat a fost marcat de creștere, în care am observat că oamenii sunt tot mai deschiși către cumpărăturile online și preferă să economisească timpul petrecut la cumpărături, plasând o comandă online, simplu și rapid. În 2023, oamenii au avut un interes crescut pentru achiziția online de produse alimentare. Clienții noștri au înțeles că este mai eficient să nu meargă ei la cumpărături și să ne lase pe noi să le aducem produsele de care au nevoie, în câteva ore, direct acasă. Astfel, am livrat de două ori mai multe produse față de anul trecut, ajungând la peste 29,6 milioane de produse într-un singur an. Pentru 2024 ne așteptăm de asemenea la creșteri, în condițiile în care segmentul de online este din ce în ce mai popular atunci când vine vorba de cumpărături FMCG și produse proaspete”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Un client a alocat în medie un buget de 2.372 de lei în 2023 pentru cumpărături și a plasat 7,5 comenzi. În coșul de cumpărături, pentru o singură comandă, oamenii au pus până la 21 produse din categorii diferite, în medie 32 de articole. Cea mai mare comandă a venit din partea unui client care a cumpărat 187 de articole, din șapte categorii de produse diferite, în valoare totală de peste 9.500 de lei, iar cel mai fidel client a plasat pe toată perioada anului trecut 372 de comenzi. Clienții Genius sunt în continuare cei mai activi din platformă, reprezentând aproximativ 70% din totali utilizatori ai serviciului.

Pentru clienții care au ales să facă cumpărăturile online, faptul că au uitat să adauge un produs în coș nu mai e o problemă. Freshful a dezvoltat funcționalitatea Add to Order, cu ajutorul căreia clienții care au uitat să pună un produs în coș pot să îl adauge și după ce comanda a fost plasată. Astfel, 24% din totalul clienților activi au folosit această functionalitate în 2023 la una din șase comenzi.

Intervalul orar preferat pentru plasarea comenzilor în 2023 a fost între 11:00 – 13:00, în timp ce intervalul preferat pentru primirea comenzilor a fost împărțit între două momente cheie ale zilei: 8:00 – 12:00 și 19:00 – 22:00.

Secțiunea Save Me a salvat peste 140 de tone de mâncare în 2023

Pentru a contribui la reducerea risipei alimentare, Freshful by eMAG a lansat pentru clienții săi secțiunea Save Me, unde sunt incluse produse cu vânzare accelerată astfel încât bunătățile să poată fi consumate și nu aruncate. Astfel, în 2023, 10.5% din comenzi au conținut cel puțin un produs din categoria Save Me. În total, au fost salvate 142.600 de kilograme de alimente și 22.000 de ouă.

Mai mult, programul „Păstrează. Returnează. Freshful reciclează!” a funcționat bine și în 2023, astfel că Freshful a continuat să colecteze pungile din hârtie utilizate pentru livrarea cumpărăturilor. În total, 18% dintre pungi au fost colectate de la clienți și trimise către reciclare în 2023.

%d blogeri au apreciat: