Facebook a căutat încet, dar sigur, modalități de a-și monetiza investiția în WhatsApp, adăugând în ultimii ani mai multe funcții noi pentru companii. Acum, compania îl transformă într-un centru de cumpărături pur și simplu – cel puțin în câteva țări.
Facebook a introdus Shops în 2020 ca o modalitate de a transforma paginile Facebook și Instagram în vitrine digitale, cu un accent deosebit pe întreprinderile mici. Compania a menționat la momentul respectiv că funcția va ajunge și pe WhatsApp (și Messenger), așa că anunțul de astăzi nu este chiar o surpriză.
De fapt, se pare că integrarea Shops cu WhatsApp se reduce, în esență, la un buton proeminent în chat-uri care face legătura cu magazinul unei afaceri. Deși poate că nu pare mare lucru, ar putea fi un adaos valoros pentru întreprinderile mici care se bazează pe WhatsApp pentru a face vânzări; acest lucru este relativ rar, dar este obișnuit în alte părți ale lumii. Integrarea Magazinelor ar putea ajuta la eficientizarea vânzărilor, permițând în același timp clienților conversații directe cu personalul magazinului.
Compania notează că pandemia a schimbat modul în care oamenii făceau cumpărături, apelând la vânzările online chiar mai des. Mai mult, potrivit Facebook, „unul din trei cumpărători la nivel global spune că intenționează să petreacă mai puțin timp în magazine chiar și după ce pandemia se va încheia, iar aproape trei sferturi spun că primesc idei de cumpărături de pe Facebook, Instagram, Messenger sau WhatsApp. ”
Aceasta spune că sunt 300 de milioane de persoane care vizitează Shops în fiecare lună, iar integrarea WhatsApp va crește cu siguranță această cifră. Compania spune că funcția va fi lansată în curând „în anumite țări”, deși nu specifică care sunt aceste țări.
Pentru mai multe informații despre actualizările la Shops, inclusiv căutarea vizuală, evaluarea și recenziile și experiențele de probă AR, puteți citi postarea de pe blogul Facebook aici.
Leave a Review