jocuri playstation 5, xbox series x

Epic Games spune că jocurile de PlayStation 5 și Xbox Series X vor arăta ca filmele

Grafica jocurilor nu mai este ce-a fost, gradul de realism a avansat incredibil.

Grafica jocurilor video a avansat enorm față de cum era acum zece sau douăzeci de ani, mai ales în ceea ce privește consolele PlayStation sau Xbox. Unul dintre directorii executivi de la Epic Games spune că înseși consolele PlayStation 5 și Xbox Series X vor contribui la avansarea graficii la un nivel și mai înalt.

Kim Liberi, directorul tehnologic al Epic Games, a declarat într-un interviu acordat revistei oficiale PlayStation Magazine U.K., că consolele next-gen vor lucra cu Unreal Engine 5 al companiei pentru a integra „elemente de calitate cinematografică” în jocuri, a raportat Video Games Chronicle.

„A fost un vis de-al meu pe tot parcursul vieții ca grafica computerizată în timp real, în special cea de jocuri, să poată fi la fel de credibilă și realistă ca un film”, a declarat Liberi.

„Grafica și puterea de procesare de ultimă generație nu vor face jocurile doar mai imersive, ci vor permite, de asemenea, concepte de joc complet noi, care pot profita de medii și iluminare complet dinamice, fizică mult îmbunătățită, AI inteligent și experiențe multiplayer mai bogate,” a adăugat.

Tehnologia Nanite a lui Unreal Engine

Liberi a menționat colaborarea lui Epic Games cu The Mandalorian, care a folosit Unreal Engine pentru efecte vizuale, ca exemplu al fuziunii jocurilor video și filmelor, despre care a spus că vor fi asistate de tehnologia Nanite a Unreal Engine 5.

„Acum puteți crea medii cu elemente cinematografice de calitate completă, iar motorul face toată munca grea, ceea ce duce la unele rezultate cu adevărat fotorealiste”, a spus Liberi. Tehnologia Nanite va dimensiona elementele în timp real, fără pierderi de calitate.

Unreal Engine 5, împreună cu tehnologia sa Nanite, a fost deja prezentat în luna mai într-un demo în timp real pentru PlayStation 5, intitulat Lumen in the Land of Nanite (video de sus). Cu toate acestea, previzualizarea pentru Unreal Engine 5 va fi lansată la începutul anului 2021, cu o versiune completă planificată pentru sfârșitul anului 2021, astfel încât jocurile realizate cu acesta nu vor ajunge curând după lansarea PlayStation 5 și Xbox Series X în acest sezon de sărbători.

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: