web analytics

Elon Musk califică drept „Bullshit” actualul sistem „Lords & Peasants” de la Twitter și anunță Blue Servie cu 8 dolari pe lună

Parteneri

Acum că Twitter aparține lui Elon Musk în ceea ce este, cel puțin parțial, o achiziție cu efect de levier, numai cheltuielile cu dobânzile ale platformei de socializare vor ajunge la aproximativ 1 miliard de dolari până anul viitor. Cea mai mare provocare a lui Musk este acum să găsească o strategie pentru a debloca o creștere explozivă a bazei de utilizatori monetizabile a Twitter fără a jigni agenții de publicitate, în timp ce el reduce agresiv moderarea conținutului.

Într-o serie de tweet-uri, Elon Musk a oferit acum o claritate necesară cu privire la ceea ce va presupune abonamentul „Twitter Blue”. Pentru început, experiența premium Twitter va fi disponibilă pentru 8 dolari pe lună în SUA. La nivel internațional, abonamentul va fi ajustat în funcție de paritatea puterii de cumpărare din fiecare țară.

Experiența premium a Twitter va oferi prioritate la „răspunsuri, mențiuni și căutare”, ceea ce, potrivit lui Elon Musk, va contracara în mod eficient problema conturilor de spam și a roboților.

În altă ordine de idei, Elon Musk a limitat acum accesul la instrumentele interne de moderare a conținutului Twitter la doar aproximativ 15 persoane. Potrivit Bloomberg, acest acces este acordat, de obicei, la sute de angajați. Se pare că echipa de încredere și siguranță a Twitter și-a exprimat îngrijorarea cu privire la această acțiune, mai ales că aceasta vine chiar înainte de alegerile de la jumătatea mandatului din SUA și degradează capacitatea platformei de a modera campaniile de dezinformare.

Potrivit Bloomberg, Twitter a înregistrat o creștere de 1.700% a numărului de insulte rasiste vineri și sâmbătă, chiar în momentul în care Musk a preluat comanda Twitter.

Săptămâna trecută, Elon Musk i-a concediat pe fostul director general al Twitter, Parag Agrawal, pe directorul financiar al acesteia, Ned Segal, și pe șeful departamentului de politică juridică, încredere și siguranță al companiei, Vijaya Gadde. Cititorii ar trebui să rețină că Gadde este considerată în general persoana centrală care a fost responsabilă pentru alungarea fostului președinte american Trump de pe Twitter. În plus, continuă să circule zvonuri potrivit cărora Musk dorește să concedieze aproximativ 75% din forța de muncă a platformei.

Vineri, Elon Musk a anunțat crearea unui consiliu de moderare a conținutului „cu o mare diversitate”, care va servi drept punct central pentru deciziile privind politicile de cenzură și restabilirea conturilor.

Spre sfârșitul lunii octombrie, Elon Musk a scris o scrisoare deschisă către agenții de publicitate, îndemnând la o cooperare continuă pe măsură ce Twitter se transformă în „cea mai respectată platformă publicitară” din lume. Cu toate acestea, Wall Street Journal a relatat săptămâna trecută că mulți dintre agenții de publicitate ai platformei, inclusiv General Motors, au cerut deja suspendarea reclamelor lor pe platformă în timp ce evaluează noua direcție a Twitter sub conducerea lui Musk.