mortal kombat 11, kombat pack 2

Ed Boon: Încă nu anunțăm nimic, nu suntem gata cu Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 și-a completat recent Kombat Pack-ul adăugându-i pe Shang Tsung, Terminator, Nightwolf, Sindel, Joker și Spawn la lista jucabilă. În martie, un e-mail către IGN ne-a dezvăluit identitatea unui anumit personaj care încă nu s-a alăturat seriei Mortal Kombat.

Luată la valoarea nominală, aceasta pare să implice existența unui viitor Kombat Pack 2. Într-un interviu pentru GameSpot, Ed Boon a spus ceva care pare să dea și mai multă credibilitate ideii că Mortal Kombat 11 va continua să vadă sprijin din partea dezvoltatorilor.

„Întrucât am avut acel mare eveniment dezvăluitor acum mai bine de un an, am spus destul de clar că intenționăm să dezvoltăm Mortal Kombat 11 așa cum am făcut-o și cu jocurile noastre anterioare”, a declarat Boon. Într-adevăr, Mortal Kombat 11 a fost dezvăluit în cadrul ceremoniei Game Awards din 2018, iar NetherRealm Studios a susținut jocul cu conținut după lansare.

„Așa am procedat și cu Mortal Kombat X și Injustice 2, jocurile noastre anterioare, le-am dezvoltat mai mult decât doar să scoatem primul set de personaje și actualizări”, a continuat Boon. „Așadar, nu avem nimic de anunțat sau ceva de genul acesta, dar nu am terminat cu Mortal Kombat 11.”

În ceea ce privește Mortal Kombat X, DLC-ul jocului a fost gândit pentru prima dată după Jason Voorhees, Tanya, Tremor și Predator Kombat Pack 1. Mai târziu, Leatherface, Alien, Triborg și Bo’ Rai Cho au fost dezvăluite în Kombat Pack 2.

Știam din timp că Injustice 2 va avea trei pachete DLC constând în Red Hood, Starfire, Sub Zero, Black Manta, Raiden, Hellboy, Atom, Enchantress și Teenage Mutant Ninja Turtles.

Se pare că NetherRealm Studios are o tendință de a acumula numărul de luptători DLC pentru un joc pe măsură ce trece timpul și este jucat. Mai târziu vor face un pachet complet numit „Komplete Edition”.

Presupunând că NetherRealm Studios merge în continuare pe această formulă de succes, este posibil să vedem alți șase sau mai mulți luptători care se alătură într-un Kombat Pack 2. În mod deosebit, fanii au cerut destul de mult să apară personaje precum Mileena și Reptile, care lipsesc inițial din Mortal Kombat 11.

„Este greu de spus când, deoarece nu avem o dată de lansare pe care am ales-o pentru următorul nostru joc și sunt foarte mulți factori implicați în trecerea la următoarele platforme etc.”, a declarat Boon.

Acest lucru pare să dea impresia că planurile sunt realizate pentru următorul titlu al NetherRealm, chiar dacă data lansării nu este planificată momentan. Ar putea fi acesta Injustice 3? Rețineți că nu se confirmă nimic în acest moment.

„Există o mulțime de factori în mișcare în acest moment, așa că este greu să spunem ceva de genul: ‘Da, când următorul joc va fi terminat, vom face sezonul patru din Mortal Kombat 11’,” a continuat Boon. „Dar pot spune că, în acest moment, intenționăm să continuăm să dezvoltăm pe Mortal Kombat 11 și așteptăm cu nerăbdare să-l vedem cum crește.”

 

Patrick
Acum 15 ani îmi căutam locul în lumea profesionala. Am căutat să îmi aleg un domeniu care să-mi placă, să mă caracterizeze și am început să tatonez mai multe terenuri, printre care și geografia turistică. În scurt timp am renunțat la studiul geografiei turistice din motive personale și familiale pentru un job în IT, care începea să devină la modă pe atunci. Astfel că am început lucrul la o companie de furnizare servicii de internet care a început în cartierul în care locuiam și în câțiva ani s-a extins. Pe atunci aveam un PC cu procesor AMD low-end (chiar și pentru vremea aceea) cu care am început să învăț software: programare, design grafic (începusem pasiunea pentru Adobe Photoshop cu care astazi am avansat la post-procesare fotografii și pictură digitală, ilustrație etc.), dintre care și web design, domeniu în care am început, pe atunci, destul de timid și cu multe greșeli. În timp, mi-am construit un portfoliu de lucrări, am câștigat câțiva clienți, iar apoi, după câțiva ani mi-a crescut reputația odată cu avansarea în tehnologie, pentru ca recent să-mi înființez Studiourile Cydrone, o companie-studio de creație digitală. Am trecut de la HTML4, XHTML, la HTML5 si CSS3, apoi la CMS web developing. Nu am ratat nici domeniul bloggingului și mi-am pornit primul meu blog pe blogspot.com, apoi am trecut la domeniu propriu. Astăzi scriu pe diverse platforme, în primul rând pe cea personala, pe care am transformat-o într-o academie online (Cydrone Archetypal Academy) în care abordez teme avansate precum matematica de modelare (vă aduceți aminte că am început cu programarea? Nu degeaba…), geometrie sacră, fractali, modele numerologice de succes, stil de viață sănătos și conștient, afaceri de succes, antreprenoriat, dezvoltare personala, educație financiară, iar în al doilea rând am fondat Revista România Culturală, o platforma online în care promovez cultura română din toate timpurile (căreia îi sunt pe vecie recunoscător). Alte platforme pe care mai scriu sunt androidinfo.ro (știri și recenzii în tehnologie mobile și nu numai), infotimes.ro (știri generale), dar și pe medium.com, linkedin.com etc.
%d blogeri au apreciat: