web analytics

Echipa Microsoft DirectX va prezenta „DirectSR” la GDC 2024

Parteneri

Acer

Potrivit unei pagini de program a Game Developers Conference (GDC) 2024, Microsoft intenționează să prezinte tehnologiile de ultimă generație în cadrul viitoarei prezentări „DirectX State of the Union Ft. Work Graphs and Introducing DirectSR”. Shawn Hargreaves, directorul de dezvoltare Direct3D și Austin Kinross (PIX Developer Lead, Microsoft) sunt programați să discute cu reprezentanții NVIDIA și AMD. Wessam Bahnassi, un „veteran de 20 de ani în domeniul proiectării și optimizării motoarelor 3D”, este inginerul principal de tehnologie pentru dezvoltatori al Team Green. Rob Martin, un inginer de software, va reprezenta tot ceea ce ține de Team Red – unde conduce dezvoltarea implementărilor pentru GPU Work Graphs. Potrivit GDC, publicul vizat va fi: „dezvoltatorii de grafică sau directorii tehnici din studiourile de jocuri sau companiile de motoare”.

 

La începutul acestei luni, a fost descoperită o funcție „Super rezoluție automată” în Windows 11 Insider Preview build (24H2) – în partea de legendă se menționează: „utilizați AI pentru a face ca jocurile acceptate să se joace mai ușor cu detalii îmbunătățite”, deși alte opțiuni de interfață au acordat utilizarea și în aplicațiile de birou. Analiza inițială și impresiile utilizatorilor au indicat că inginerii Microsoft au creat un model proprietar, separat de tehnologiile cunoscute: NVIDIA DLSS, AMD FSR și Intel XeSS. Este interesant de remarcat faptul că Team Blue nu participă la discuția de grup „DirectX State of the Union” (o sesiune sponsorizată) care va avea loc la 21 martie. Descrierea evenimentului de la GDC precizează (în întregime): „Echipa DirectX va prezenta cele mai recente actualizări, demonstrații și cele mai bune practici pentru dezvoltarea de jocuri, împreună cu parteneri cheie de la AMD și NVIDIA. Graficele de lucru sunt cea mai nouă modalitate de a profita la maximum de hardware-ul GPU și de a paraleliza sarcinile de lucru. Microsoft va oferi o previzualizare în DirectSR, ceea ce va face mai ușor ca niciodată pentru dezvoltatorii de jocuri să extindă suportul pentru super rezoluție pe dispozitivele Windows. În cele din urmă, scufundați-vă în cele mai recente actualizări de instrumente pentru PIX.”