web analytics

Demo-ul NVIDIA Marbles RTX poate fi descărcat acum prin Omniverse Beta

Jocul demo fotorealist de la NVIDIA este acum disponibil pentru public

Cu aproximativ un an în urmă, în timpul conferinței GTC (Graphics Technology Conference), Jensen Huang, CEO și fondator al NVIDIA, a prezentat uimitoarea demonstrație RTX Marbles, descrisă ca un nivel de joc simulat fizic complet, bazat pe ray tracing și realizat în platforma de simulare și colaborare în timp real Omniverse de la NVIDIA.

Acum că Omniverse este disponibil în Open Beta, Marbles RTX Demo a fost adăugat și în acel lansator ca aplicație, după cum a raportat ieri DSOGaming. Asta înseamnă că o poți încerca și tu, deși ai grijă că a rulat inițial pe o Quadro RTX 8000, ceea ce nu este departe de performanța unei plăci grafice RTX 3080.

Simularea în Omniverse este asigurată de o colecție de tehnologii NVIDIA sub formă de plug-in sau microservicii pentru Omniverse Kit.

Unul dintre primele instrumente de simulare care va fi distribuit ca parte a Omniverse este simulatorul fizic open-source PhysX de la NVIDIA, utilizat pe scară largă în jocurile pe calculator. Obiectele care participă la simulare, proprietățile acestora, orice constrângeri și orice parametri de rezolvare sunt specificate într-o schemă USD personalizată. Kit-ul oferă funcții de editare a configurației simulării, de pornire și oprire a acesteia și de reglare a tuturor parametrilor.

Fizica Omniverse include în prezent Rigid Body Dynamics, Destruction and Fracture, Vehicle Dynamics și Fluid Dynamics (Flow). Flow este o simulare fluidă euleriană pentru fum/incendiare, care utilizează o grilă de voxeli rare pentru un domeniu de simulare nemărginit.

Omniverse suportă sisteme de randare conforme cu arhitectura Hydra de la Pixar, unul dintre acestea fiind noul viewport Omniverse RTX, care exploatează nucleele hardware RT din arhitecturile Turing și NVIDIA de generație viitoare pentru a realiza trasarea de raze și trasarea traseelor în timp real, accelerată de hardware.

Dispozitivul de randare nu face rasterizare înainte de ray-tracing, ceea ce permite tratarea în timp real a unor scene foarte mari. Are două moduri: ray tracing tradițional pentru performanțe rapide și path tracing pentru rezultate de cea mai bună calitate.

Omniverse RTX suportă în mod nativ mai multe GPU-uri într-un singur sistem și va suporta în curând redarea interactivă pe mai multe sisteme.