Clubhouse își extinde noua aplicație Android în mai multe țări în această săptămână

Platforma a fost doar pentru iOS în primul său an de la apariție, iar în cele din urmă a apărut și pe Android la începutul acestei luni

Parteneri

MSI

După ce și-a lansat aplicația pentru Android în urmă cu o săptămână, platforma audio socială Clubhouse a declarat duminică că se va lansa în mai multe țări în săptămâna următoare. Aplicația Android va fi disponibilă în Brazilia, Japonia și Rusia marți, în India și Nigeria până vineri, iar în „restul lumii” pe parcursul săptămânii.

În primul an, Clubhouse a fost disponibil doar pe dispozitivele iOS. În ciuda accesului limitat de la început, Clubhouse a ajuns la 10 milioane de utilizatori în primul său an de funcționare și a fost evaluat recent la 4 miliarde de dolari după o nouă rundă de finanțare. Rămâne de văzut dacă va putea menține acest ritm, deoarece concurenții – Spaces de la Twitter, Stage Channels de la Discord și alte platforme de social media mai cunoscute – intră pe piața audio.

Clubhouse rămâne doar pe bază de invitație și a fost criticat pentru că nu oferă subtitrări automate pentru utilizatorii surzi și cu deficiențe de auz. În ultima vreme, platforma s-a concentrat pe creatori și a anunțat recent rezultatele unui program de accelerare care va finanța 50 de spectacole audio Clubhouse. Directorul general Paul Davison a declarat în timpul ședinței săptămânale Clubhouse că următoarele pe foaia de parcurs a companiei sunt bacșișurile în cameră pentru creatori, evenimentele plătite și abonamentele

%d blogeri au apreciat: