Cloud Gaming-ul ajunge la 1,5 miliarde de dolari în 2021; se estimează că va crește de 4 ori până în 2024

Parteneri

Cel mai recent raport realizat de Newzoo ne-a oferit câteva concluzii clare cu privire la piața în continuă creștere a jocurilor în cloud. Raportul arată că piața a crescut până la un total de 1,5 miliarde de dolari americani. Această cifră a fost generată de 21,7 milioane de utilizatori plătitori în cadrul serviciilor de cloud gaming pe parcursul anului 2021. Newzoo se așteaptă, de asemenea, ca piața de Cloud Gaming să crească de 4 ori mărimea sa până în anul 2024.

Așadar, să începem să defalcăm cifrele. Cloud gaming a ajuns la un punct de inflexiune. Tehnologia și-a dovedit viabilitatea, deschizând calea pentru ca piața să intre într-o nouă etapă de adopție și creștere. Potrivit raportului Newzoo, acest lucru reprezintă mai mult decât dublul celor 671 de milioane de dolari realizate în 2020 din venituri din cloud.

În prezent, se speculează că motivul din spatele creșterii tendinței este lipsa de hardware care i-a împiedicat pe utilizatori să se bucure de următoarea generație de jocuri. Newzoo a urmărit creșterea Cloud Gaming din 2019 și a observat că mult mai mulți editori au devenit parte a trendului.

Newzoo prezice că piața va continua să se extindă pe parcursul anului 2024. Conform celei mai optimiste previziuni a acestora, piața va crește de 4 ori mai mult decât dimensiunea pe care o are în prezent până în acel an. În 2024, utilizatorii plătitori aproape că se vor tripla, ajungând la 58,6 milioane, în timp ce veniturile se vor cvadrupla, ajungând la 6,3 miliarde de dolari. Cel puțin, acestea sunt așteptările celor de la Newzoo pentru următorii ani.

Bineînțeles, asta nu înseamnă că serviciile cloud nu au dezavantajele lor. În ciuda mai multor îmbunătățiri pe care companii precum Microsoft și NVIDIA le-au adus serviciilor lor și a faptului că jocurile în cloud au devenit disponibile în mai multe țări pentru mai multe dispozitive, inclusiv Smart TV-uri, piața nu și-a rezolvat încă problemele de capacitate, ceea ce a determinat închiderea câtorva dintre primele servicii de jocuri în cloud.

Cu toate acestea, viitorul jocurilor în cloud pare luminos. Deoarece jocurile video sunt încă la mare căutare datorită numărului mare de titluri AAA care vor fi lansate, există o mare șansă ca această fațetă specială a industriei să continue să crească.

%d blogeri au apreciat: