web analytics

Care este avantajul unui software pentru call center?

Parteneri

Acer

Întreprinderile moderne se confruntă cu numeroase surse și tipuri de comunicare pe care le pot folosi în avantajul lor. Un set de tehnologii pe care le pot utiliza pentru a valorifica mai multe canale de comunicare de astăzi este folosirea unui software de call center. Acest tip de software are mai multe forme și funcții, inclusiv apelare automată, soluții de contabilitate a apelurilor, analitice de apeluri, apelator predictiv, integrare telefonică computerizat, răspuns vocal interactiv și distribuitor automat de apeluri.

VCC Live Call Center Software este un program complet de call center profesional bazat pe o soluție cloud pentru întreprinderile care se ocupă cu activități telefonice. Această soluție este folosită de companii din întreaga lume, printre care instituții financiare, magazine online, companii de curierat, companii de telecomunicații, etc…

Această soluție oferă servicii de telecomunicații pentru companiile oferă asistență rapidă clienților prin telefon. Utilizat în principal pentru activități de asistență rapidă a clienților, VCC Live este folosit și de companii pentru orice tip de activitate.

Aplicația are o gamă extinsă de instrumente necesare pentru care vă permit să efectuați activitățile în mod eficient pentru a vă asigura că comunicațiile companiei voastre sunt efectuate în mod rapid și sigur. Modul său de apelare predictiv ajută la creșterea productivității, în timp ce combinarea apelurilor permite gestionarea simultană a apelurile de intrare și de ieșire.

De asemenea, softul are integrat modul de răspuns vocal interactiv, care permite crearea de meniuri pentru a permite clienților să localizeze serviciul corect, funcția de rutare garantează că apelurile sunt direcționate către primul reprezentant disponibil și capacitate de înregistrare a apelurilor permite revizuirea ușoară a conversațiilor cu clienții pentru îmbunătățirea calității serviciilor.

Soluția este bogată în caracteristici și, ca atare, echipa de call center poate efectua o mare varietate de acțiuni dintr-o singură platformă. În plus, nu necesită nicio investiție inițială, necesită doar plata consultațiilor.

VCC Live vă oferă posibilitatea de a efectua o gamă largă de acțiuni legate de call center. Printre acestea se numără funcțiile de management, apeluri de intrare și de ieșire, telesale și operațiuni de colectare a datoriilor.

Această soluție de call center oferă o serie de instrumente puternice de management pentru a asigura eficiența operațională și furnizarea continuă de asistență pentru clienți. Puteți personaliza formatul bazei de date în funcție de fiecare proiect. De asemenea, oferă instrumente de gestionare a utilizatorilor, gestionare de scripturi și instrumente de control al calității. Datorită arhitecturii sale bazate pe cloud, nu este necesar să instalați un software separat pe calculatoarele de lucru.

Deși VCC Live este proiectat special pentru comunicațiile vocale, poate susține și alte moduri. Vă permite să trimiteți e-mailuri, să schimbați mesaje instantanee și să transmiteți SMS-uri pentru interacțiunea cu clienții dumneavoastră, făcând astfel soluția una omnichannel.

Soluția are un instrument de plată peste telefon numit VCC Pay. Prin aceasta, angajații pot prelucra plățile pentru datorii în siguranță pentru clienți. Această platformă permite întreprinderilor să efectueze și să primească apeluri telefonice folosind numere locale în mai mult de 150 de țări. Acesta are o capacitate de apelare predictivă care permite agenților să economisească timp, astfel este crescultă eficiența de lucru.

Această soluție te ajută să conduci o abordare mai eficientă pentru monitorizarea activităților agenților tăi. Puteți genera rapoarte individuale, cu structuri și date personalizate, precum și vizualiza instantanee a statisticilor de apelare în timp real pentru urmărirea activităților de ieșire și de intrare, starea apelantului și apeluri în cozi sau IVR.

VCC Live se integrează excelent cu alte soluții datorită API-ul IVR, API-ul bazei de date și Webhook, Script SDK și integrare Web. Acesta acceptă integrarea cu Salesforce, Facebook Messenger, Zapier și WorldPay pentru a vă oferi un ecosistem de birou mai conectat.